Pendolino
Luottopelaaja
Selventäkääs miten tämä maali menee ylivoimasta vastaavan valmentajan piikkiin?
Näytä minulle matsi, jossa tuo ylivoiman sisäänvienti olisi toiminut.
Valmentajan vastuulla.
Selventäkääs miten tämä maali menee ylivoimasta vastaavan valmentajan piikkiin?
Nokitan Oululla. Helsingissä puolestaan paras.Kouvolassa on kyllä maailman rasittavin kuuluttaja.
Ollaan unohdettu, että ei Ilveksellä ole kuitenkaan pihapeleistä tuttu kokoonpano, eli paskat pakkiin ja läskein maaliinPalve ei voi vahingossakaan antaa Nikulle. Kaveri on lapa pystyssä, niin sokkosyöttö selän taakse. Ihan kun jossain höntsyissä tai alasarjoissa et pakille ei syötetä viivaan.
Samainen kuuluttaja on kouvolalaisten penkkiurheilijoitten kestettävänä kesälläkin, kun tämä kuuluttaja nimeltään Markus Laaksonen kuuluttaa Kouvolan Pallonlyöjienkin matsit.
Sisäänvienti on valmentajan vastuulla ja siinä on ollut joo ongelmia. Kyllä sinne ylivoimalla ollaan taidettu jossain pelissä onnistua kiekko viemään kun se YV on tilastojen valossa Liigan parasta. Se mikä ei ole valmentajan vastuulla on se miten pelaajat syöttää. Tuossahan ongelma ei ollut sisäänvienti itsessään vaan se, että Kodytek heitti Ikoselle polven korkuisen propellin poikkikentän. Kunnon syöttö niin Iksa olisi päässyt vauhdilla alueelle, tuskin Merikivi on Kodylle sanonut että sisäänviedessä heität sitten ihan paskan syötön vai mitä luulet?Näytä minulle matsi, jossa tuo ylivoiman sisäänvienti olisi toiminut.
Valmentajan vastuulla.
Onko myös Merikiven syytä että ollaan sarjan paras yv joukkue?Näytä minulle matsi, jossa tuo ylivoiman sisäänvienti olisi toiminut.
Valmentajan vastuulla.
Siinähän oli sekunti kellossa. Eikös kiekon nimenomaan pidä edelleen olla maalissa ennen kuin kello on nollissa? Ei olisi millään ehtinyt jos Palve olisi syöttänyt, toki epätodennäköinen se maali oli rystysuupaisullakin, mutta se sentään olisi kellon sallimissa rajoissa mahdollinen.Palve ei voi antaa Nikulle vaan pakko lyödä rystyllä kulmaan.
Alan oikeasti epäillä että onko tässä joku juttu taustalla että puolustajat ei saa laukoa ja ylivoimalla ei saa yrittää mitään ennen kuin kiekko on käynyt Palveella.
Katoppa ketä siellä ylivoimalla pelaa noilla jätkillä pitää yv olla parhaasta päästä mutta minkä takia se näyttää monesti niin helvetin vaikealta plus samaa kuviota haetaan vaikka vastustaja olisi lukenut sen pois jo monestiOnko myös Merikiven syytä että ollaan sarjan paras yv joukkue?
Mulla ei ole mitään Merikiveä vastaan, mutta sanoisin että toi johtuu enemmänkin siitä yksinkertaisesta seikasta että meillä on Oula Palve, Eemeli Suomi, Adam Clendening, Matias Mäntykivi yms yms yms. Liigan parhaat YV-yksilöt niin tottakai ne tuhoa siellä saa aikaan.Onko myös Merikiven syytä että ollaan sarjan paras yv joukkue?
Joo ei siinä oikein valmentajaa voi syyttää, jos pelaajat tekevät aivan kusipaskoja ratkaisuja kiekon kanssa. Tuo syöttö oli aivan KARRRRRMEA.