Tulosveikkaus ja otteluseuranta Lausanne HC - Ilves 12.9.2024 | CHL

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 674
Sentteri ja pakki tarvitaan .. eikä missään siirtorajalla.
Miksi ei? Tässä on ihan vitusti aikaa että tarvitsee yhtään edes jännittää ottelun lopputuloksesta niin miksi ihmeessä pitäisi kaikkihetimullenyt tyyliin joukkuekkin olla valmis? Ei ole kenelläkään eikä ole koskaan aiemminkaan ollut.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 909
Meidän päävalmentaja näytti ainakin ihan positiiviselta kun tohon penkin taakse tuli. Ollaan mekin positiivisia. :)
 

Peluuri

Luottopelaaja
Viestejä
1 216
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta Ilveksen päätavoite taitaa olla kotoinen Liiga kuitenkin? Sitä sarjaa ei ole vielä peliäkään pelattu ja puoli jengiä pitäis vaihtaa.
Jalo laittoi tavoitteeksi olla merkittävä eurooppalainen suurseura kun hyppäsi puikkoihin.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 575
On täällä taas hyvä meininki ketjussa. Pojat pelaa seuroja vastaan (puola ja Ranska pois lukien) jotka pyörii yli 10 miljoonan budjeteilla eli sama kuin iskisi Kärpät ja molemmat Tamperelaiset yhteen. Eli siellä Volkswagen golf AMG mersuja vastaan kiihdytyskisassa. Sitten itketään kun ei taso riitä ja siitä päästäänkin jo koko kausi ohi fiiliksiin, hävitään jopa kerholla negailuun ja ei päästä edes plejareihin. Voi elämä olla aika raskasta jos tuolla linjalla katsoo kaikkea.
Toki, silloin pitäisi myös lopettaa ne larppaamiset Eurooppalaisesta kärkiseurasta. Kilpailuetua pitäisi keksiä muualta jos raha on isoin erottava tekijä.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta Ilveksen päätavoite taitaa olla kotoinen Liiga kuitenkin? Sitä sarjaa ei ole vielä peliäkään pelattu ja puoli jengiä pitäis vaihtaa.
Eikös tässä CHL:ssä haluta yhtä lailla menestyä. Näin olen käsittänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 329
Noniin, varma maali tiedossa Ilvekselle kun ylivoimaa päästään jauhamaan -b
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös