Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kestner oli tuoKyllähän tuosta pitäisi Karjalaiselle se jäähy viheltää ei masin tehnyt mitään väärää
Kestner oli tuoKyllähän tuosta pitäisi Karjalaiselle se jäähy viheltää ei masin tehnyt mitään väärää
On. Ei ne joka pelissä voi 5 maalia tehdä, menis mielenkiinto muiltaOnko väärä mielipide sanoa, että ykköskenttä on nyt yhtäkkiä kolmatta peliä meidän heikoimpia hyökkäystrioja, sekä samainenYV ollut läpsyttelyä vailla sitä vaarallisuutta?
Onko väsy vai mikä?
Ilves kaipaisi nyt ohoh-maalia. Ei silti ohipeli mielestäni, vielä voidaan taistella realistisesti voitosta.
Kirkko top2 puolustaja viimeiseen 3peliin.
Nojoo eipä sillä väliäKestner oli tuo
No herätys nyt. Kyllä Masin ihan itse mailan sinne kainaloon tunki eikä mitään mailaa nostanut, antoi mahdollisuuden viheltää ja Lukon peluri osasi vielä myydä tilanteen.Masin nosti siinä kaverin mailaa ihan normaalisti. Pelasi siis niinkuin pitää.
En nyt pysty tänne pistään videoo, mutta katso nyt hyvänen aika uudestaan se tilanne. Masin nostaa mailaa juuri oikeaan aikaan.No herätys nyt. Kyllä Masin ihan itse mailan sinne kainaloon tunki eikä mitään mailaa nostanut, antoi mahdollisuuden viheltää ja Lukon peluri osasi vielä myydä tilanteen.
Ja siis korostan sitä että tuomio meni väärin, mutta tarkoitan vaan että turhaan Masin antoi mahdollisuuden viheltää.
Olihan se näköjään paitsio.
Lukon maali.Hetkinen, siis mikä tilanne tämä oli? Se maali? Tuli katseltua ns.puolella silmällä eka erä keittiöstä.
Näit varmaan omiasi, sillä Konna oli minun mielestä aloittamassa alivoimalla.Miksi Konna oli istumassa Masinin jäähyn lopun? Masin jätti leikin kesken? Vai näinkö omiani?
Jäällä ihan normaalistiMiksi Konna oli istumassa Masinin jäähyn lopun? Masin jätti leikin kesken? Vai näinkö omiani?
Yllätys yllätys.Jäi kyllä boksi viheltämättä Ilvekselle
Ei ollu ihan eka vihellys joka jäi viheltämättä.Jäi kyllä boksi viheltämättä Ilvekselle