Tsuxman kova nousuissaan kyllä ja aina vaaran paikka vihulle. Nyt yv.
Ilves Luottopelaaja Viestejä 2 708 2 Joulukuu 2022 #21 Tsuxman kova nousuissaan kyllä ja aina vaaran paikka vihulle. Nyt yv.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 809 2 Joulukuu 2022 #22 Pari paikantynkää ja nyt ylivoimalle. Katsotaan miten paras ylivoima pärjää parasta alivoimaa vastaan - ja toisinpäin.
Pari paikantynkää ja nyt ylivoimalle. Katsotaan miten paras ylivoima pärjää parasta alivoimaa vastaan - ja toisinpäin.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 2 Joulukuu 2022 #26 Uskomatonta vitun toimintaa. Uskomatonta.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 809 2 Joulukuu 2022 #27 Tupsukorva35 sanoi: Katsotaan miten paras ylivoima pärjää parasta alivoimaa vastaan - ja toisinpäin. Laajenna klikkaamalla Hyvinhän se meni.
Tupsukorva35 sanoi: Katsotaan miten paras ylivoima pärjää parasta alivoimaa vastaan - ja toisinpäin. Laajenna klikkaamalla Hyvinhän se meni.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 090 2 Joulukuu 2022 #30 Olenko se vain minä, mutta eikös tuo ole paitsio?
Nade Luottopelaaja Viestejä 1 051 2 Joulukuu 2022 #33 Soho sanoi: Eikö ollut paitsio? Laajenna klikkaamalla Samaa katselin, ihan siinä ja siinä.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 2 Joulukuu 2022 #35 Soho sanoi: Eikö ollut paitsio? Laajenna klikkaamalla Riksu sanoi: Olenko se vain minä, mutta eikös tuo ole paitsio? Laajenna klikkaamalla Vielä kun Liigassa nämä vihellettäisiin.
Soho sanoi: Eikö ollut paitsio? Laajenna klikkaamalla Riksu sanoi: Olenko se vain minä, mutta eikös tuo ole paitsio? Laajenna klikkaamalla Vielä kun Liigassa nämä vihellettäisiin.
B Luottopelaaja Viestejä 7 673 2 Joulukuu 2022 #36 Riksu sanoi: Olenko se vain minä, mutta eikös tuo ole paitsio? Laajenna klikkaamalla
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 090 2 Joulukuu 2022 #37 B sanoi: Laajenna klikkaamalla Nättiä.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 534 2 Joulukuu 2022 #38 Sanoisiko, että vaikka tilastot muuta näyttävätkin, niin tämä ylivoima on usein todella heikkoa, jos kuvioa ei saada rauhoitettua heti aloituksesta.
Sanoisiko, että vaikka tilastot muuta näyttävätkin, niin tämä ylivoima on usein todella heikkoa, jos kuvioa ei saada rauhoitettua heti aloituksesta.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 157 2 Joulukuu 2022 #39 Ylivoima ei ole toiminut nyt muutamaan peliin. Äskeinen oli jopa erittäin huono esitys.
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 1 924 2 Joulukuu 2022 #40 Nyt kolmas peli putkeen kun yv on taas sekaisin