Ipa72
Luottopelaaja
Ihan niin tarkkaan en katsonut.Ai niinkö että "tuomari laittoi pilin suuhunsa(/huulilleen)".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan niin tarkkaan en katsonut.Ai niinkö että "tuomari laittoi pilin suuhunsa(/huulilleen)".
Könönen oli kokonaisuutena kyllä pettymys. Siis nämä 2 kautta. Toivoin kyllä onnistumista mutta ei vaan oikein lähtenyt. Näissä poffeissa ihan hyvää suorittamista maskipelaamisessa mutta muutoin jäi kuvan ulkopuolelle.Onhan sellanen rakentava kriitiikki ihan paikalleen. Sattunut vaan huomaamaan aina noi samat nimet. En sitten tiedä onko esimerkiksi Könönen sellainen josta ei jakseta edes puhua, mutta aivan päin helvettiä meni nämä vuodet ja anti Ilvekselle lähellä nollaa.
Joo vaikka nyt ei, ehkä ihan Makaria lähdetä Ratikkaan vertaamaanNää asiantuntijat ei oo tutustuneet esmes Makarin virhetilastoihin. On kärkipäätä virheiden määrässä rapakon takaisessa sarjassa, vaikka yks sarjan arvokkaimmista pelaajista. Hassua. Ne kenellä tulee eniten merkittävästi peliä edistäviä ratkaisuja, tulee myös eniten virheitä. Ikävä kyllä Ratinen tekee niin paljon virheitä että kärkipäätä mm. plusmiikka-tilastossa, aika surkee kolmoskentän laidalle!
Borgi näytti olevan Lassen kanssa laidan reunalla erän aikana. Mikäli oikein näin.Najman ja Pavlat bongattu hallin käytävällä
Koko muu ilves jengi(ketkä ei pelaa)Najman ja Pavlat bongattu hallin käytävällä
Gazda varmaan jo Tsekeissä?Najman ja Pavlat bongattu hallin käytävällä
On jo tsekin EHT-jengin mukana.Onko Gazdalle sitten laitettu jo lentolippu kouraan playoff sössimisten ja penkityksen jälkeen. Vai kuinka hänestä ei ole havaintoja.
Jatkot.Pelataanko tässä jatkoeriä vai meneekö pilkuille jos varsinainen päättyy tasan.
Gazda on kyllä aina ollut jotenkin piilossa. Mä en muista nähneeni edes haastattelua mieheltä tai sitten olen vaan onnistunut hyvin missaamaan kaikki.Onko Gazdalle sitten laitettu jo lentolippu kouraan playoff sössimisten ja penkityksen jälkeen. Vai kuinka hänestä ei ole havaintoja.
Hän ei ilmeisesti tykkää olla esillä julkisuudessa. Yhden haastattelun olen nähnyt ja se on hänen pelaajakuvansa.Gazda on kyllä aina ollut jotenkin piilossa. Mä en muista nähneeni edes haastattelua mieheltä tai sitten olen vaan onnistunut hyvin missaamaan kaikki.