Tulosveikkaus ja otteluseuranta Lukko - Ilves 25.4.2025 | Pronssiottelu

Tänäänkin paska-Ratinen jäällä kolmen Ilves maalin aikana eikä yhdenkään Lukko maalin aikana. Sama homma koko kauden, ostaako se digialta noi plussat? Laittasin korkeintaan neloseen.
Mä kyllä pitäisin täällä. Jalat liikkuu siihen malliin mitä tarvitaan, kokemus tuonee peliälyä ja sit alkaa näyttämään hyvältä....

Mun mielestä toi Parikan maalin hylkykin oli ihan naurettava. Mun papereissa tuo pitäisi olla maali joka ikinen kerta.

Kiekko pussissa jo ennen kun pieni kontakti Ortioon tulee. Kävivät vielä nauhalta kelailemassa.

Jotain rotia nyt tähän touhuun, ei voi olla noin vitun vaikeeta.

Mun mielestä toi Parikan maalin hylkykin oli ihan naurettava. Mun papereissa tuo pitäisi olla maali joka ikinen kerta.

Kiekko pussissa jo ennen kun pieni kontakti Ortioon tulee. Kävivät vielä nauhalta kelailemassa.

Jotain rotia nyt tähän touhuun, ei voi olla noin vitun vaikeeta.
Se olis voinut olla ihan ok hylky, koska Könönen siä taas seisoskelee veskan alueella. Mutta, tosiaan ei ole veskarin tiellä kunnes vasta, kun kiekko on maalissa.

Könösellähän silti oli ihan samanlainen tilanne Kalpaa vastaan runkosarjassa, kun seisoskeli jossai veskarin takan veskarin alueella ja esti työskentelyn. En tajua, kun ei siellä ole miehestä edes mitään hyötyä.

Takaisin