Tän nyt arvasi. Sanoin jo pari kolme viikkoa sitten, että Simmen loukkaantuminen näyttää venyvän niin pitkäksi, että liikaa ei voi odottaa, kunhan nyt kevääksi kuntoutuu. Kyllähän tuollaiset parin kuukauden saikut väkisin näkyy otteissa.Johanssonin muistelu aivan hirveän näköistä. Meno tasoa Väisänen.
Joo on. Väärässä olevat puhuu tilanteesta mitään, Ilves vaan on paska kun haluu olla paska ja ihan valitsee nyt pelata paskasti.Rauno on aina oikeessa hei!
Eli Ilves peluuttaa pelaajia kipeänä? Järkevää hommaa.No toki sä tiedät kaiken aina paremmin mitä siitä, että siellä on Parikka jo tippunu ja joukkueen sisältä on kuulunut, että pelaajia pelaa puolikuntoisena/toipilaana eli edelleen hieman kipeenä.
Mut jos kerran sanot, että ei siellä oo ketään kipeenä, niin selkee homma, kyllä sheriffi tietää
Jep. Kerta kerrasta pitäis mennä kyllä nämä. Ei painetta ja Lööke aivan vapaana.Voi perkele Mänty, kyllä noi pitää saada perille.
Simmen polvi operoitu. Kyllä siinä valitettavasti hetki vielä menee, että luistelee tasollaan.Tän nyt arvasi. Sanoin jo pari kolme viikkoa sitten, että Simmen loukkaantuminen näyttää venyvän niin pitkäksi, että liikaa ei voi odottaa, kunhan nyt kevääksi kuntoutuu. Kyllähän tuollaiset parin kuukauden saikut väkisin näkyy otteissa.
Utunen pääsi juuri ja juuri jonkinlaiseen kuntoon ennenkuin loukkaantui taas. Ihan hirveästi ei voi hänen varaansa laskea koko loppukaudesta.
Kyllähän tässä mustat pilvet on nousseet Ilveksen kauden ylle, vaikka pinnoissa onkin roikuttu kiinni viime viikot. Liian tärkeisiin pelaajiin osuu pahimmat loukit.
Tekis mieli vastata mitä haluan, mutten sun takia aio banneja ottaa. Älä v***u ala mulle sekoilusta puhumaan, että mun toi päätös pitää. Hiljennän vaan jälleen panoksesi foorumille. Kiitos hei.Eli Ilves peluuttaa pelaajia kipeänä? Järkevää hommaa.
Sheriffeistä ei kukaan ole puhunut, lopeta sekoilu.
Ei ole siis T. Koskela oppinut vielä mitään.Tekis mieli vastata mitä haluan, mutten sun takia aio banneja ottaa. Älä v***u ala mulle sekoilusta puhumaan, että mun toi päätös pitää. Hiljennän vaan jälleen panoksesi foorumille. Kiitos hei.
Väisäsen kanssa varsinkin omissa aikamoinen kauhukaksikko.Ei ole liigatason pelaaja tämä Okko, ei.
Saa tehdä tämän kommentin perään pari maalia.
Ketjukavereinakin kliiniset Könönen ja VäisänenEi ole liigatason pelaaja tämä Okko, ei.
Ei ole liigatason pelaaja tämä Okko, ei.