BOOM HERE COMES THE BOOMHienosti Aamulehti vetää, ei kuulu mitään kommentoinnista.
Ja kyselee kyllä aivan turhia kysymyksiäHienosti Aamulehti vetää, ei kuulu mitään kommentoinnista.
Heh, näinkö tämä olikin? Itselläni ei jostian syystä tule vasemman kaistan äänet ollenkaan nyt mukaan niin mukava katsella kun mitään ei kuuluLähetyksessä toisen miehen ääni kuuluu oikelta ja toisen vasemmalta, tämähän on kuin olisi itse tuolla seisomassa <3
Vai koko kolmosketju? Ilves-vitja.Järventien maalille mitään vetoa?
Selaimen kautta sain itse, mutta aamulehden sovelluksella ei onnistunut.Saakos muut Aamulehden kuvan näkymään Chromecastilla? Itsellä ei tule sitä "cast" painiketta tuohon ollenkaan.
Läppärillä sain selaimen kautta. Puhelinsovellus ei toiminut.Saakos muut Aamulehden kuvan näkymään Chromecastilla? Itsellä ei tule sitä "cast" painiketta tuohon ollenkaan.
Suurinosa varmaan edelleen RuotsissaMissä osasto?
Voi vittu. Helmi hävitä onsseilleSuurinosa varmaan edelleen Ruotsissa
Selaimen kautta sain itse, mutta aamulehden sovelluksella ei onnistunut.
Kiitos, puhelimen kautta selaimesta sain tosiaan näkymään.Läppärillä sain selaimen kautta. Puhelinsovellus ei toiminut.
Yhtäkään osasto bänneriä ei edes näyVoi vittu. Helmi hävitä onsseille
Oisko @Moraalinvartija sanonut etteivät ole paikalla koska Tapparan peli tms?Missä osasto?