Aamulehti lähetti näemmä kamerajengin jo saunanlämmitykseen.
RanskanIlves Luottopelaaja Viestejä 2 629 23 Elokuu 2024 #261 Aamulehti lähetti näemmä kamerajengin jo saunanlämmitykseen.
Seteri Vakiokokoonpanossa Viestejä 665 23 Elokuu 2024 #262 BanaaniKeisari sanoi: Aina kiva kun Tapola saa mainostaa kesken pelin Laajenna klikkaamalla Temun iso perseiset naiset komeilee täs teksti kentän alla, mutta AL on kyl musta ku yö
BanaaniKeisari sanoi: Aina kiva kun Tapola saa mainostaa kesken pelin Laajenna klikkaamalla Temun iso perseiset naiset komeilee täs teksti kentän alla, mutta AL on kyl musta ku yö
jäsenJ Vakiokokoonpanossa Viestejä 586 23 Elokuu 2024 #268 Nyt näkyy taas, ihme kyllä ei tullut yhtään maalia tässä välissä!
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 213 23 Elokuu 2024 #270 Suomelle pelataan huippupaikkaa komeilla syötöillä, mutta ei mies tänään näköjään saa maaleja.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 23 Elokuu 2024 #271 Eemeli ei viittinyt tehdä ettei Aamulehden tarvi taas sensuroida.
AQ21 Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 949 23 Elokuu 2024 #275 Don Corleone sanoi: Nyt ymmärrän. AL selvästi yrittää säästää kuluissa, ja pakotta meidän itse keksimään pelin tapahtumat. Laajenna klikkaamalla Jos tämä on niiden tapa etsiä uusia toimittajia?
Don Corleone sanoi: Nyt ymmärrän. AL selvästi yrittää säästää kuluissa, ja pakotta meidän itse keksimään pelin tapahtumat. Laajenna klikkaamalla Jos tämä on niiden tapa etsiä uusia toimittajia?
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 154 23 Elokuu 2024 #276 Olipa hienoja hyökkäyksiä. Ei tullut maalia, mutta olipa maukkaita lähtöjä.
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 213 23 Elokuu 2024 #277 Onko nämä sekunnin sadasosan vilahtavat mainokset jotain alitajuntaista aivopesua? Miksi minun tekee mieli liittyä yhdysvaltojen armeijaan?
Onko nämä sekunnin sadasosan vilahtavat mainokset jotain alitajuntaista aivopesua? Miksi minun tekee mieli liittyä yhdysvaltojen armeijaan?
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 14 594 23 Elokuu 2024 #278 näyttäs siltä, että välimatkat ovat kasvaneet pendo -tasolle... vanhasta muistista
BanaaniKeisari Luottopelaaja Viestejä 1 480 23 Elokuu 2024 #279 gentle sanoi: Onko nämä sekunnin sadasosan vilahtavat mainokset jotain alitajuntaista aivopesua? Miksi minun tekee mieli liittyä yhdysvaltojen armeijaan? Laajenna klikkaamalla Yvan eht nioj
gentle sanoi: Onko nämä sekunnin sadasosan vilahtavat mainokset jotain alitajuntaista aivopesua? Miksi minun tekee mieli liittyä yhdysvaltojen armeijaan? Laajenna klikkaamalla Yvan eht nioj