Tulosveikkaus ja otteluseuranta Pelicans - Ilves 13.10.2021

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Tämä totta. Valmentaa kauden kuka hyvänsä niin konnaa langhameria lukuunottamatta tillun hankinnat shaibelia. Lesinkin erottaa vain kypärästä.
*keksi mitä tahansa ettei tarvitsisi myöntää Joken huonoutta*

näsinneula

Luottopelaaja
Hiukan haiskahtaa, että pelaajilla on se sekunnin viive suoritteessa koko ajan.
Aito peli-ilo puuttuu, näennäisesti tsempataan, yritetään.
Ulkokuori, peliasu näyttää hyvältä, mutta ikonisen pelipaidan sisältä ei lähde aidon Ilveksen murinaa,,,,,

Kisqar

Luottopelaaja
EI PIDÄ PAIKKAANSA!!!!!!!!
Mietin tässä, et ketjut on nyt jaoteltu hyvää koitettu tunkea joka ketjuun, luulen että Myrrän viimeinen näyttö, ettei kapasiteetti riitä ja materiaalia pitää laituri muodossa olla yksi tai kaksi pelaajaa. Ei näitä ketjuja oo keretty peluuttaa yhtään.

Takaisku

Luottopelaaja
Eihän tää valmennuksesta voi olla kiinni. Pelaajat on vaan kesällä kaikki heikentyneet niin paljon, tämä olisi Tillun pitänyt nähdä. Ei tuolla ole yhtään liigatason pelaajaa, katsomallahan sen näkee. Valmennus on kyllä piirtänyt hyvät kuviot, omista lähteminen näyttää hyvältä tarjonnat on viimesen päälle.

Ilves myös puolustaa hienosti eteenpäin niin kuin luvattiin, siellähän on trapissa mihin Ilves kokoajan laskee katse komeasti kohti vastustajan päätyä, pelaajat on vaan niin urpoja, että ei saa napattua vauhtierolla tulevalta Pelicaanilta kiekkoa pois.

Hyökkäyspäässä Ilveksellä olis mielettömät kuviot, mutta pelaajamateriaali on niin heikko, että se ei sinne pääse.

Ja viimeiseksi, missä on ne maalintekijät! Yksi paikka erään, ja siitä ei tehty. Kyllä Tillulla on tässä peiliinkatsomisen paikka, miten siinä ei nyt ollut se kova laituri?
Juuri näin. Myrrän nerokkuus ei pääse esiin kun huonot hyökkääjät eivät edes pääse hyökkäysalueelle.

Kisqar

Luottopelaaja
Mietin tässä, et ketjut on nyt jaoteltu hyvää koitettu tunkea joka ketjuun, luulen että Myrrän viimeinen näyttö, ettei kapasiteetti riitä ja materiaalia pitää laituri muodossa olla yksi tai kaksi pelaajaa. Ei näitä ketjuja oo keretty peluuttaa yhtään.
Tai myrrän viime hetken viimeinen oljenkorsi valmentajana. Jos minä lähden niin hajotan ketjut kyllä viimeisenä tekona.

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Kyllähän toi ketjulotto haiskahti Heil Maryltä

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
YV

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Johanssonin terävä kuti putkeen

Status
Viestiketju on suljettu.