Meinasi mennä päähän kohdistuneen puolelle Järventien tapauksessa. Onneksi ei osunut.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 348 9 Helmikuu 2024 #101 Meinasi mennä päähän kohdistuneen puolelle Järventien tapauksessa. Onneksi ei osunut.
Schweinstein Vakiokokoonpanossa Viestejä 462 9 Helmikuu 2024 #102 Tää Niemelä on oksettava. OKSETTAVA
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 3 074 9 Helmikuu 2024 #103 Postipate sanoi: Vittu toi lahti on nyt jo ihan perseestä Laajenna klikkaamalla Aina se on ollut
Tenderi Vakiokokoonpanossa Viestejä 439 9 Helmikuu 2024 #104 Jämsen varmasti herättää erinäisiä mielipiteitä, mutta voisko yleisen haukkumisen jättää väliin. On taitava pelaaja.
Jämsen varmasti herättää erinäisiä mielipiteitä, mutta voisko yleisen haukkumisen jättää väliin. On taitava pelaaja.
KissaKala_ Luottopelaaja Viestejä 3 929 9 Helmikuu 2024 #106 TARVIIKO SITÄ VITUN YLEISÖÖ KUVATA JOKA VITUN PELIKATKOLLA??? MÄ HALUUN NÄHDÄ MITÄ SIELLÄ KENTÄLLÄ TAPAHTUU
TARVIIKO SITÄ VITUN YLEISÖÖ KUVATA JOKA VITUN PELIKATKOLLA??? MÄ HALUUN NÄHDÄ MITÄ SIELLÄ KENTÄLLÄ TAPAHTUU
Eetu Fucking Päkkilä Rivipelaaja Viestejä 97 9 Helmikuu 2024 #107 Halkee pää pelkästään tätä ketjua lukiessa. Meen saunaan viilentyyn.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 201 9 Helmikuu 2024 #108 Schweinstein sanoi: Tää Niemelä on oksettava. OKSETTAVA Laajenna klikkaamalla Ja ens vuonna meillä....
Schweinstein sanoi: Tää Niemelä on oksettava. OKSETTAVA Laajenna klikkaamalla Ja ens vuonna meillä....
ppakki Vakiokokoonpanossa Viestejä 160 9 Helmikuu 2024 #109 KissaKala_ sanoi: TARVIIKO SITÄ VITUN YLEISÖÖ KUVATA JOKA VITUN PELIKATKOLLA??? MÄ HALUUN NÄHDÄ MITÄ SIELLÄ KENTÄLLÄ TAPAHTUU Laajenna klikkaamalla Ihan vitun rasittavaa
KissaKala_ sanoi: TARVIIKO SITÄ VITUN YLEISÖÖ KUVATA JOKA VITUN PELIKATKOLLA??? MÄ HALUUN NÄHDÄ MITÄ SIELLÄ KENTÄLLÄ TAPAHTUU Laajenna klikkaamalla Ihan vitun rasittavaa
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 348 9 Helmikuu 2024 #111 Eikö toi Nymanin pitäminen mene jo estämisen puolelle?
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 3 074 9 Helmikuu 2024 #112 reiska sanoi: Eikö toi Nymanin pitäminen mene jo estämisen puolelle? Laajenna klikkaamalla Ei t : Sakari Suominen
reiska sanoi: Eikö toi Nymanin pitäminen mene jo estämisen puolelle? Laajenna klikkaamalla Ei t : Sakari Suominen
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 348 9 Helmikuu 2024 #113 Tämä peli tulee olemaan kyllä hampaiden kiristelyä kun tuomarointi on ekalla vitosella jo aivan miten sattuu...
Tämä peli tulee olemaan kyllä hampaiden kiristelyä kun tuomarointi on ekalla vitosella jo aivan miten sattuu...
Schweinstein Vakiokokoonpanossa Viestejä 462 9 Helmikuu 2024 #116 VärienTunnustaja sanoi: Ja ens vuonna meillä.... Laajenna klikkaamalla Mua oksettaa. Mää en vittu halua sitä tänne iniseen ja virnuileen
VärienTunnustaja sanoi: Ja ens vuonna meillä.... Laajenna klikkaamalla Mua oksettaa. Mää en vittu halua sitä tänne iniseen ja virnuileen
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 272 9 Helmikuu 2024 #117 Ei ole tahallinen paitsio kun kiekko viedään alueelle kun kaveri 5 metriä syvällä lepäilemässä
Tenderi Vakiokokoonpanossa Viestejä 439 9 Helmikuu 2024 #118 PUMPPU sanoi: katso liitettä 8027 Laajenna klikkaamalla Aittola on melkone hupiukko, Jämsen tulee viihdyttää todennäkösesti suomalaisia aika paljon ja tämmöset Aittolat tekee taas kerran ittestään pellen.
PUMPPU sanoi: katso liitettä 8027 Laajenna klikkaamalla Aittola on melkone hupiukko, Jämsen tulee viihdyttää todennäkösesti suomalaisia aika paljon ja tämmöset Aittolat tekee taas kerran ittestään pellen.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 348 9 Helmikuu 2024 #119 gentle sanoi: Ei ole tahallinen paitsio kun kiekko viedään alueelle kun kaveri 5 metriä syvällä lepäilemässä Laajenna klikkaamalla Eipä se kaveri sielä tahallaan ollut turvallaan.
gentle sanoi: Ei ole tahallinen paitsio kun kiekko viedään alueelle kun kaveri 5 metriä syvällä lepäilemässä Laajenna klikkaamalla Eipä se kaveri sielä tahallaan ollut turvallaan.
JärvisenPera Luottopelaaja Viestejä 1 594 9 Helmikuu 2024 #120 Lahtelaiset + Saukkonen on kyllä sietämätön yhdistelmä. Ei pitäny juoda tänää muttei tätä saatana selvinpäin kestä
Lahtelaiset + Saukkonen on kyllä sietämätön yhdistelmä. Ei pitäny juoda tänää muttei tätä saatana selvinpäin kestä