Paniikki peruttu?
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 14 685 3 Syyskuu 2022 #305 Konnalta kyllä hienot kiemurat ja mikä syöttö JJ:lle!
Zerofan Luottopelaaja Viestejä 3 271 3 Syyskuu 2022 #306 Konna malttoi hienosti pitää kiekkoa eikä lähtenyt heittämään ränniin.
Battery Luottopelaaja Viestejä 8 087 3 Syyskuu 2022 #308 Jyrki! Jyrki! Älä tyrki! Jyrki tee joskus miehentyö!
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 482 3 Syyskuu 2022 #309 Nyt uskallettiin pelata kiekkoa hyökkäysalueella. Malttiin tarvittiin vanhan liiton Kontiola. Loppui se päätön kohellus.
Nyt uskallettiin pelata kiekkoa hyökkäysalueella. Malttiin tarvittiin vanhan liiton Kontiola. Loppui se päätön kohellus.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 563 3 Syyskuu 2022 #312 IhanJuniori sanoi: Paniikki peruttu? Laajenna klikkaamalla Ei millään. Kohta mennään taas saatana.
Tampereenherra Vakiokokoonpanossa Viestejä 494 3 Syyskuu 2022 #313 Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa
Ilveksenmiäs Tähtipelaaja Viestejä 14 801 3 Syyskuu 2022 #315 toskala sanoi: SIINÄ JJPAKKA Laajenna klikkaamalla Kannatti haukkua. Tikka on ollut ihan surkea.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 563 3 Syyskuu 2022 #316 Tampereenherra sanoi: Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa Laajenna klikkaamalla En tiedä fanikatsomosta, mutta paikalla on.
Tampereenherra sanoi: Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa Laajenna klikkaamalla En tiedä fanikatsomosta, mutta paikalla on.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 052 3 Syyskuu 2022 #317 Tampereenherra sanoi: Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa Laajenna klikkaamalla Katsoin ihan samaa. Luonnollisesti ilman paitaa!
Tampereenherra sanoi: Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa Laajenna klikkaamalla Katsoin ihan samaa. Luonnollisesti ilman paitaa!
Riksamasa Vakiokokoonpanossa Viestejä 974 3 Syyskuu 2022 #318 Nyman muuten oli tänään U20 mukana. Ei nää Jokke käyttöö..
AQ21 Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 989 3 Syyskuu 2022 #319 Tampereenherra sanoi: Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa Laajenna klikkaamalla Tyttöystävä joka ei jääkiekkoa seuraa kysyi "Onks toi se Wanhan Tapin baarimikko tuolla". Näytti kyllä ihan Koistiselta.
Tampereenherra sanoi: Onko Koistisen Ville fanikatsomossa? Vilahti mun mielestä ruudussa Laajenna klikkaamalla Tyttöystävä joka ei jääkiekkoa seuraa kysyi "Onks toi se Wanhan Tapin baarimikko tuolla". Näytti kyllä ihan Koistiselta.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 190 3 Syyskuu 2022 #320 "Jaa siä on jäässä ongelmia, olen tulossa"