Tulosveikkaus ja otteluseuranta Rouen Dragons - Ilves 9.10.2024 | CHL

Status
Viestiketju on suljettu.

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 121
Kuka oikesti ottaa tästä pelistä pulttia. Aivan turha matsi :D

No olisin minä nyt halunnut että olisi siinä Växjö pelissä ollut edes joku näennäinen panos. Nyt sitten syyslomaherkuksi tarjoillaan merkityksetön höntsäpeli. Eipä tartte areenalle suunnata ensi viikolla.
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
875
Eiköhän tuo ollut vaan kiva pikku reissu porukalla :) ja tuloskin halutunlainen että päästään nämäkin päivät käyttämään esimerkiks semmoseen harvinaisuuteen kun harjoittelu
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 160
No olisin minä nyt halunnut että olisi siinä Växjö pelissä ollut edes joku näennäinen panos. Nyt sitten syyslomaherkuksi tarjoillaan merkityksetön höntsäpeli. Eipä tartte areenalle suunnata ensi viikolla.

Se on totta. Mut tää kustiin mielestäni aikasemmin. Sekä myös liian kovat vastustajat eli paska sarjajärjestelmä miten vastustajat valikoitui.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 452
Loputkin chl mahkut meni noloimmalla mahdollisella tavalla. Vitun tunarit älkää pelatko jos ei kiinnosta
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 594
Nää pitäs rutiinillakin hoitaa. Sillain ne huippujoukkueet tekee.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 640
Olemme tappioputkessa.. no.. vastus on ollut kovaa tasoa. Kahdesti Ässät ( huippupelaajia kuten Talaja ) ja kovan ranskan liigan kymmenenneksi paras.
 
  • Haha
Reactions: 000

Larsson25

Rivipelaaja
Viestejä
80
Jos vaikka 1500 kertaa lisää sinne kulmiin huhhuh...on kyllä niin palikka ratkasuja tänään että huhhuh.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 121
Mänty pelastaa täydelliseltä nöyryytykseltä
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 251
Ymmärrän täysin, että tämä joitakin vituttaa ankarasti. Mua sieppaa eniten se, että tätä sarjaa joudutaan vielä pelaamaan yksi ottelu, (jossa ei ole yhtään mitään panosta). Olisi nyt ohi vain ja kaikki fokus Liigassa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 943
Setänen anto tasoitusta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös