Tulosveikkaus ja otteluseuranta Rouen Dragons - Ilves 9.10.2024 | CHL

Status
Viestiketju on suljettu.

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 510
Srtana kyllä tarvis jonkun aisaparin, tai perseelle potkijan. Väisänen ei osaa luistella, onneks saa alkaa nukkuun.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 586
Kyllä siellä Hölöltä lontoo lähtee
 

gentle

Luottopelaaja
Viestejä
1 171
Sinä aikana kun yritin saada netin toimimaan ollaankin näköjään jo päästetty kaksi maalia. Mahtavat Ranskassa hymyillä kun taas ensi kaudella saavat itsensä arvotuksi meitä vastaan...
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 855
Jos Ilves kusee toisen kerran tällaiselle vitsille niin mun puolesta voi jonkinnäköisen kriisifrutin avata. Jotain se kertoo joukkueesta. Onneksi peli on vielä kesken.

Sieltä saa muuten vink vink Ilveksen suoralle voitolle ihan kohtis kertoimia livestä.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 586
Ja junnuketju yrittää jalkakynää, menettää ja sitten jäähy :D
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 007
Baun ketjulta järkyttävän ylimielinen vaihto ja yyveetä tarjoillaan Ranskan pojille erän loppuun. Hävetkää.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 586
Jos Ilves kusee toisen kerran tällaiselle vitsille niin mun puolesta voi jonkinnäköisen kriisifrutin avata. Jotain se kertoo joukkueesta. Onneksi peli on vielä kesken.

Sieltä saa muuten vink vink Ilveksen suoralle voitolle ihan kohtis kertoimia livestä.
Oon vähän samaa mieltä siitä, että ei voi lähtee ikinä mihinkään takki auki. Sitä voi luulla itestään mitä vaan, mutta ei me niin ylivoimaisia olla että voitaisiin vain höntsäillä voittoon. Kyllä voitto olisi sen luokkaretkenkin ja ryhmäytymisen takia hyvä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös