Calle!!
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 513 lauantai klo 19:24 #642 Callelle voisi laatia saman tien loppu-uran jatkon
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 2 034 lauantai klo 19:24 #643 Ei ihan hirveen hyvin hallittu johtoaseman pelaaminen, mutta tärkeä voitto ja oppi mukaan tästä reissusta.
Ei ihan hirveen hyvin hallittu johtoaseman pelaaminen, mutta tärkeä voitto ja oppi mukaan tästä reissusta.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 16 100 lauantai klo 19:24 #644 Lisää Sveduja, toimii toimii.
Matoash Luottopelaaja Viestejä 6 130 lauantai klo 19:25 #645 Taikuri sanoi: Klingberg 2+2, perus päivä toimistolla. Laajenna klikkaamalla Oudot tehopisteet
1mmanuel Vakiokokoonpanossa Viestejä 923 lauantai klo 19:25 #646 Taikuri sanoi: Klingberg 2+2, perus päivä toimistolla. Laajenna klikkaamalla "Ahh helvete jag only tehdä neljä pistettä inte fem "
Taikuri sanoi: Klingberg 2+2, perus päivä toimistolla. Laajenna klikkaamalla "Ahh helvete jag only tehdä neljä pistettä inte fem "
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 978 lauantai klo 19:25 #647 yellowgreen sanoi: @Eetu Fucking Mäkiniemi jutellaaks? (Pelkäl rakkaudella, liian helpottunu mieli ees vittuilla ) Laajenna klikkaamalla Jouduin miettimään 29sekuntia, että keksin mitä meinasit Minulle maistuu tämä ja ihan aidolla ilolla isosti tuuletan onnistumisia. Yvllä pointilta sekä Mäntykiven upeasta esityöstä maalintekijän maali. Tärkeää sekä mun, sun että herran pääkopalle <3
yellowgreen sanoi: @Eetu Fucking Mäkiniemi jutellaaks? (Pelkäl rakkaudella, liian helpottunu mieli ees vittuilla ) Laajenna klikkaamalla Jouduin miettimään 29sekuntia, että keksin mitä meinasit Minulle maistuu tämä ja ihan aidolla ilolla isosti tuuletan onnistumisia. Yvllä pointilta sekä Mäntykiven upeasta esityöstä maalintekijän maali. Tärkeää sekä mun, sun että herran pääkopalle <3
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 15 102 lauantai klo 19:25 #648 NHL-tason penkillä istumista ja ilta pakettiin. Juttu selvä, Ilves voittaa!
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 6 609 lauantai klo 19:26 #649 Se oli tärkeä voitto ja kolme pistettä. Kiitos Ilves!
GvsE Vakiokokoonpanossa Viestejä 108 lauantai klo 19:26 #650 Tommoset apina fanit mitkä näyttelee keskaria SaiPa kannattajien suuntaan pitäis pistää käveleen kotiin
Tommoset apina fanit mitkä näyttelee keskaria SaiPa kannattajien suuntaan pitäis pistää käveleen kotiin
Matoash Luottopelaaja Viestejä 6 130 lauantai klo 19:26 #651 Suhteellisen ehjä 60min Ainoat miinukset alivoima ja ylivoima
ilvesperhe Luottopelaaja Viestejä 3 220 lauantai klo 19:26 #652 ilvesperhe sanoi: 2-3. Ja kaikki YV maaleja. Laajenna klikkaamalla Vidun Ilves, väärin voitettu. Veikkaus kusi.
ilvesperhe sanoi: 2-3. Ja kaikki YV maaleja. Laajenna klikkaamalla Vidun Ilves, väärin voitettu. Veikkaus kusi.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 16 100 lauantai klo 19:27 #654 Se oli ehjähkö 5v5 pelin osalta, erikoistilannepelaamisessa jumpattavaa. Tärkee voitto kärkipaikkaan.
Se oli ehjähkö 5v5 pelin osalta, erikoistilannepelaamisessa jumpattavaa. Tärkee voitto kärkipaikkaan.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 15 102 lauantai klo 19:29 #656 Siellä Someguru-JP taas tuottaa materiaalia katsottavaksi.
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 6 609 lauantai klo 19:29 #657 Studiossa heitetään Valliini bussin alle! ”Virtuositeettiä..”
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 3 479 lauantai klo 19:30 #658 Mua ei kiinnosta Vallinin paska. Miksei voitu näyttää Dominon loppushowta?
Tampere Maple Leafs Vakiokokoonpanossa Viestejä 881 lauantai klo 19:32 #660 Mänty piikittelee Nokia Arenan akustiikkaa haastiksessa? Isäntä.