Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yv tarvitsee pointille jonkun kuka uskaltaa tehdä maalin. Yhden tempun poni sadan tempun ponin tilalle.Simmee huutais tää.
Mutta yritystä täs nyt on ollut. Maali ei ois huono!
Kyllä se nyt taitaa olla jo nähty.. äkkiä poisKuinka kauan me katsellaan tota Kaltoa
Maalintekopelissä se ei auta.Kaikki muu on paitsi maalit. Petkele!!
Iksalle vois Timo soitella. Eli joo olen siis samaa mieltä kanssasi.Yv tarvitsee pointille jonkun kuka uskaltaa tehdä maalin. Yhden tempun poni sadan tempun ponin tilalle.
Varo ettei @Blackwolf tule antamaan piiskaa näistä vaarallisuus kommenteista. Kaikki tilastot puhuu öyhötystäsi vastaanVaarallisin paikka tuli Sportille. Miten ton ylivoiman valmennus voi olla noin vaikeaa. Jälleen kerran on tarjoiltu kaikki avaimet viedä peli parin maalin johtoon tässä kohtaa, mutta tehoton ylivoima tylsyttää voin oman terän.
Ei sillä ole väliä ketä sinne heittää jos sitä harjoitellaan pelaamaan päin persettä.Mä heittäisin tota nuoriso-osastoo tonne ylivoimaan. Niillä on usein siihen ideaa ja kikkaa ja sopivaa mielikuvitusta.
Ei siinä mitään menettäisi.
Paitsi Iksa on sadan ja yhden tempun, ei poni, vaan kunnon ori.Iksalle vois Timo soitella. Eli joo olen siis samaa mieltä kanssasi.
Onnistumisia pitää nopeasti saada maalin muodossa, muuten tuosta muodostuu todellinen henkinen mörkö joukkueelle. Kyllä tänään yks yyveellä tehhään..Ylivoima mennyt kyllä eteenpäin mutta se tärkein puuttuu
No oletko oikeasti sitä mieltä, että Sport on tässä erässä ollut vaarallisempiVaro ettei @Blackwolf tule antamaan piiskaa näistä vaarallisuus kommenteista. Kaikki tilastot puhuu öyhötystäsi vastaan![]()