Leksa! Loistava mylly kolmoselta ja neloselta.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 118 1 Maaliskuu 2023 #41 Leksa! Loistava mylly kolmoselta ja neloselta.
Kanuuna66 Luottopelaaja Viestejä 2 871 1 Maaliskuu 2023 #47 Huikee paine kolmos-ja neloskentältä ja Lööfi rokottaa
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 422 1 Maaliskuu 2023 #49 JärvisenPera sanoi: Ite en unohtanut. Joku on vaa saatana unohtanu tuoda sen ja joutu alottaa pelin ilman eväitä! Laajenna klikkaamalla
JärvisenPera sanoi: Ite en unohtanut. Joku on vaa saatana unohtanu tuoda sen ja joutu alottaa pelin ilman eväitä! Laajenna klikkaamalla
M22 Luottopelaaja Viestejä 3 315 1 Maaliskuu 2023 #50 Emmett_Brown sanoi: Jerikon rillillä. Laajenna klikkaamalla Hyvä ettei Härmän Häjyssä
Ilves97 Luottopelaaja Viestejä 7 205 1 Maaliskuu 2023 #51 Tälläistä peliä näiltä kolmos-nelosketjuilta tarvitaankin! Hienoa!
JärvisenPera Luottopelaaja Viestejä 1 571 1 Maaliskuu 2023 #53 Nyt vaa lisää puita uuniin, niin saadaan niskat heti poikki eikä tuu mitää työtapaturmia
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 118 1 Maaliskuu 2023 #56 Meklari sanoi: Westerlundilta aika järkyttävä veto. Laajenna klikkaamalla Eikös se osunut pakin kantapään viimeiseen senttiin?
Meklari sanoi: Westerlundilta aika järkyttävä veto. Laajenna klikkaamalla Eikös se osunut pakin kantapään viimeiseen senttiin?
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 847 1 Maaliskuu 2023 #57 Edelleen olen sitä mieltä, että ei Westerlund voi olla pelaavassa kuusikossa pudareissa. Niin heikko on luistelemaan ja muutenkin omaan päähän.
Edelleen olen sitä mieltä, että ei Westerlund voi olla pelaavassa kuusikossa pudareissa. Niin heikko on luistelemaan ja muutenkin omaan päähän.
Pantterin Pensselit Luottopelaaja Viestejä 1 242 1 Maaliskuu 2023 #60 Blackwolf sanoi: Edelleen olen sitä mieltä, että ei Westerlund voi olla pelaavassa kuusikossa pudareissa. Niin heikko on luistelemaan ja muutenkin omaan päähän. Laajenna klikkaamalla No tuskin onkaan kun Masin ja Parikka tervehtyy. Salmelakin on edellä ja sitten Moro-Aho-West.
Blackwolf sanoi: Edelleen olen sitä mieltä, että ei Westerlund voi olla pelaavassa kuusikossa pudareissa. Niin heikko on luistelemaan ja muutenkin omaan päähän. Laajenna klikkaamalla No tuskin onkaan kun Masin ja Parikka tervehtyy. Salmelakin on edellä ja sitten Moro-Aho-West.