Vähän liikaa tulee nyt pelistä toiseen näitä lapsuksia.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 035 eilen klo 18:55 #201 Vähän liikaa tulee nyt pelistä toiseen näitä lapsuksia.
1mmanuel Vakiokokoonpanossa Viestejä 366 eilen klo 18:55 #203 Mikäs tällä Frimanilla nyt on ollut? Vaikeuksissa ollut nyt aika montakin peliä
Asylum Luottopelaaja Viestejä 6 102 eilen klo 18:55 #204 Tesoman kyttyräselkä sanoi: Ei oo malekin päivä… domino ottaa pian ykkös vahdin paikan Laajenna klikkaamalla Vito on kyllä pakannut laukkunsa ja jättänyt Jakubin yksin.
Tesoman kyttyräselkä sanoi: Ei oo malekin päivä… domino ottaa pian ykkös vahdin paikan Laajenna klikkaamalla Vito on kyllä pakannut laukkunsa ja jättänyt Jakubin yksin.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 149 eilen klo 18:56 #208 Torski sanoi: Harvinainen virhe Frimanille Laajenna klikkaamalla On todella. En tiedä mitä tuossa oikein kävi
Torski sanoi: Harvinainen virhe Frimanille Laajenna klikkaamalla On todella. En tiedä mitä tuossa oikein kävi
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 566 eilen klo 18:56 #209 Aika tapahtumarikas ykköserä, kyllä mä viihdyn tälläisenkin pelin seurassa
Garantie Vakiokokoonpanossa Ylläpidon jäsen Viestejä 480 eilen klo 18:57 #211 Voi Gordon mikä puolustus...
bxl-man Share Ilves #18 Viestejä 2 507 eilen klo 18:57 #213 Jos ei ihan 3 maalin takaa tarttis tänään lähteä kirimään.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 566 eilen klo 18:57 #214 Väisänen taas esillä posin muodossa, tekee vielä maalin tänään
Lippu liehuu näin Luottopelaaja Viestejä 1 549 eilen klo 18:57 #216 Ainakin on omaa tunarointia eikä vastustajan hyvyyttä
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 958 eilen klo 18:57 #217 Frimanilta kyllä poikkeuksellisen heikko suoritus eikä Vitokaan nyt kyllä tossa tilanteessa ihan parhaimmillaan ollut.
Frimanilta kyllä poikkeuksellisen heikko suoritus eikä Vitokaan nyt kyllä tossa tilanteessa ihan parhaimmillaan ollut.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 566 eilen klo 18:58 #218 Myös Lööke ollut mun silmään tänään hyvä.
Les Is More Vakiokokoonpanossa Viestejä 853 eilen klo 18:58 #219 Bau-Kappe-Laurell on kyllä taattua tohelointia…
Jorman Kivet Luottopelaaja Viestejä 1 011 eilen klo 18:58 #220 Tesoman kyttyräselkä sanoi: Ei oo malekin päivä… domino ottaa pian ykkös vahdin paikan Laajenna klikkaamalla Olen pitänyt jo pitkään Pavlatia meidän ykkösmolarina. Toivottavasti valmennuskin herää.
Tesoman kyttyräselkä sanoi: Ei oo malekin päivä… domino ottaa pian ykkös vahdin paikan Laajenna klikkaamalla Olen pitänyt jo pitkään Pavlatia meidän ykkösmolarina. Toivottavasti valmennuskin herää.