Boman ja aivan selvä uhriutuminen. Nyt vihelletään joka pienikin rike ja vähän extraa
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 705 eilen klo 19:38 #381 Boman ja aivan selvä uhriutuminen. Nyt vihelletään joka pienikin rike ja vähän extraa
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 149 eilen klo 19:38 #382 Saa ottaa talteen: kolmannessa erässä vastaavista ei tule ainuttakaan jäähyä
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 956 eilen klo 19:38 #383 Beast sanoi: Malek koppaa! Laajenna klikkaamalla Rasti seinään.
Paatelainen Luottopelaaja Viestejä 2 692 eilen klo 19:38 #384 Malekin heikko ilta kyllä aiheuttaa näitä vaaratilanteita, kun ei saa mitään liimattua. Kaikki putoaa ihan suoraan eteen.
Malekin heikko ilta kyllä aiheuttaa näitä vaaratilanteita, kun ei saa mitään liimattua. Kaikki putoaa ihan suoraan eteen.
IlvesYkköseksi Vakiokokoonpanossa Viestejä 550 eilen klo 19:38 #385 Hyvin on tuomarit viheltäneet. Ihan itse ollaan hölmöilty
polve Vakiokokoonpanossa Viestejä 117 eilen klo 19:39 #387 Onkos muissa tän päivän peleissä yhtä tiukka linja?
The prof refs fan club Rivipelaaja Viestejä 33 eilen klo 19:40 #390 Ei kandee Tommi aukoa tuomareista, pikkusielut kostaa heti.
Paatelainen Luottopelaaja Viestejä 2 692 eilen klo 19:40 #391 Ei kyllä ansaitakaan mitään. Tämä kurittomuus on tälle tasolle liikaa.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 14 788 eilen klo 19:40 #393 polve sanoi: Onkos muissa tän päivän peleissä yhtä tiukka linja? Laajenna klikkaamalla Mitä se Ilveksen tekemiseen vaikuttaa?
polve sanoi: Onkos muissa tän päivän peleissä yhtä tiukka linja? Laajenna klikkaamalla Mitä se Ilveksen tekemiseen vaikuttaa?
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 149 eilen klo 19:40 #394 IlvesYkköseksi sanoi: Hyvin on tuomarit viheltäneet. Ihan itse ollaan hölmöilty Laajenna klikkaamalla Ei siitä kii. Pelkään vaan että varsinkin jos ollaan takaa-ajossa niin pilli ja linja unohtuu toisella erätauolla. Olettaen siis että nää alivoimat kostautuu maalin muodossa. Toivottavasti toki ei
IlvesYkköseksi sanoi: Hyvin on tuomarit viheltäneet. Ihan itse ollaan hölmöilty Laajenna klikkaamalla Ei siitä kii. Pelkään vaan että varsinkin jos ollaan takaa-ajossa niin pilli ja linja unohtuu toisella erätauolla. Olettaen siis että nää alivoimat kostautuu maalin muodossa. Toivottavasti toki ei
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 876 eilen klo 19:40 #399 IlvesYkköseksi sanoi: Hyvin on tuomarit viheltäneet. Ihan itse ollaan hölmöilty Laajenna klikkaamalla Linja on silti ihan eri joka vitun ilta. Keskiviikkona ei löydetty kärpille yhtäkään jäähyä.
IlvesYkköseksi sanoi: Hyvin on tuomarit viheltäneet. Ihan itse ollaan hölmöilty Laajenna klikkaamalla Linja on silti ihan eri joka vitun ilta. Keskiviikkona ei löydetty kärpille yhtäkään jäähyä.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 154 eilen klo 19:41 #400 Kolmas av tapettu putkeen, kauan seuraavaan?