Perkeleen kova suoritus Mänty. Toisaalta, Simmeltä aivan huippuluokan veto ohjurille.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 619 eilen klo 18:42 #121 Perkeleen kova suoritus Mänty. Toisaalta, Simmeltä aivan huippuluokan veto ohjurille.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 578 eilen klo 18:42 #122 Rauno Repomies sanoi: Siis näkeekö mun silmät oikein. Könönen-Väisänen-Meskanen Ja ollaan vittu ylivoimalla. Laajenna klikkaamalla Tosin ihan hyvin se pyöri, mutta mietin kanssa onko noi arvottu
Rauno Repomies sanoi: Siis näkeekö mun silmät oikein. Könönen-Väisänen-Meskanen Ja ollaan vittu ylivoimalla. Laajenna klikkaamalla Tosin ihan hyvin se pyöri, mutta mietin kanssa onko noi arvottu
bxl-man Share Ilves #18 Viestejä 2 514 eilen klo 18:42 #124 Noni, nyt on molemmilla yv-maali, eli voidaan pistää jäähyhanat kiinni
Tampere Maple Leafs Vakiokokoonpanossa Viestejä 670 eilen klo 18:43 #127 Rauno Repomies sanoi: Siis näkeekö mun silmät oikein. Könönen-Väisänen-Meskanen Ja ollaan vittu ylivoimalla. Laajenna klikkaamalla Heti tuli häkki kun huumoriosasto (pl. Meskanen) tuli pois
Rauno Repomies sanoi: Siis näkeekö mun silmät oikein. Könönen-Väisänen-Meskanen Ja ollaan vittu ylivoimalla. Laajenna klikkaamalla Heti tuli häkki kun huumoriosasto (pl. Meskanen) tuli pois
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 180 eilen klo 18:43 #130 bxl-man sanoi: Noni, nyt on molemmilla yv-maali, eli voidaan pistää jäähyhanat kiinni Laajenna klikkaamalla ja heti perään uus jäähy
bxl-man sanoi: Noni, nyt on molemmilla yv-maali, eli voidaan pistää jäähyhanat kiinni Laajenna klikkaamalla ja heti perään uus jäähy
Les Is More Vakiokokoonpanossa Viestejä 853 eilen klo 18:43 #134 Sanoko Jantta että meillon Mašin maalissa
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 038 eilen klo 18:43 #135 Huomaa ettei ole Kärpät vastassa, kun pilli soi toiseenkin suuntaan.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 578 eilen klo 18:43 #136 Tuomarit käyttää kaikki puhallukset nyt ekaan erään, kolmannessa vain ruumiit lasketaan.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 439 eilen klo 18:43 #138 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Ihan vitsi puhallus toikin Nyt tasoihin niin ei tarvi itkeä pelin jälkeen puhalluksista Rauno Repomies sanoi: Hahahahah Hölön purnaus toimii, Lööke kaatui omiin jalkoihinsa Laajenna klikkaamalla Laajenna klikkaamalla Kyllä siinä selkeä kamppi oli Lööken vasempaan jalkaan. Ei spåran pakki edes protestoinut mitenkään.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Ihan vitsi puhallus toikin Nyt tasoihin niin ei tarvi itkeä pelin jälkeen puhalluksista Rauno Repomies sanoi: Hahahahah Hölön purnaus toimii, Lööke kaatui omiin jalkoihinsa Laajenna klikkaamalla Laajenna klikkaamalla Kyllä siinä selkeä kamppi oli Lööken vasempaan jalkaan. Ei spåran pakki edes protestoinut mitenkään.
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 11 047 eilen klo 18:43 #139 Tämä on valtavaa ryöpytystä Kun tulee näin paljon jäähyjä
Tesoman kyttyräselkä Vakiokokoonpanossa Viestejä 691 eilen klo 18:43 #140 Tais tuomarit olla kuuntelemassa Ratisen haastattelun