Eemeli-kissa. <3 Oli hyvä puheenvuoro Suppolta. Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista :D
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 101 13 Tammikuu 2024 #41 Toppapöksy666 sanoi: Eemeli-kissa. <3 Oli hyvä puheenvuoro Suppolta. Laajenna klikkaamalla Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista
Toppapöksy666 sanoi: Eemeli-kissa. <3 Oli hyvä puheenvuoro Suppolta. Laajenna klikkaamalla Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista
Hena Vakiokokoonpanossa Viestejä 354 13 Tammikuu 2024 #42 ppakki sanoi: Mun mielestä ihan hyvä vertaus Tapparaan, kun puhuttiin maalivahdeista Laajenna klikkaamalla Kehuiko Seulankoa?
ppakki sanoi: Mun mielestä ihan hyvä vertaus Tapparaan, kun puhuttiin maalivahdeista Laajenna klikkaamalla Kehuiko Seulankoa?
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 171 13 Tammikuu 2024 #43 Supilta hyvät kommentit ulkopuolelta tulevista paineista. Hällä niitä ei ole, ei ainakaan ole huomannut.
Supilta hyvät kommentit ulkopuolelta tulevista paineista. Hällä niitä ei ole, ei ainakaan ole huomannut.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 477 13 Tammikuu 2024 #44 ipa1970 sanoi: Supilta hyvät kommentit ulkopuolelta tulevista paineista. Hällä niitä ei ole, ei ainakaan ole huomannut. Laajenna klikkaamalla Nii ja jos ois niin oisko Eemeli sanonu että luhistuu paineiden alle?
ipa1970 sanoi: Supilta hyvät kommentit ulkopuolelta tulevista paineista. Hällä niitä ei ole, ei ainakaan ole huomannut. Laajenna klikkaamalla Nii ja jos ois niin oisko Eemeli sanonu että luhistuu paineiden alle?
Vovlo Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 10 047 13 Tammikuu 2024 #45 IhanJuniori sanoi: Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista Laajenna klikkaamalla Eemeli iskee hatun niin taas on haastattelu
IhanJuniori sanoi: Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista Laajenna klikkaamalla Eemeli iskee hatun niin taas on haastattelu
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 171 13 Tammikuu 2024 #46 PUMPPU sanoi: Nii ja jos ois niin oisko Eemeli sanonu että luhistuu paineiden alle? Laajenna klikkaamalla Rivien välistä itse ymmärsin että ei ymmärtänyt tätä koko painejuttua.
PUMPPU sanoi: Nii ja jos ois niin oisko Eemeli sanonu että luhistuu paineiden alle? Laajenna klikkaamalla Rivien välistä itse ymmärsin että ei ymmärtänyt tätä koko painejuttua.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 090 13 Tammikuu 2024 #47 Jaaha, kohta mennään. Hyvää kiekkoiltaa kaikille!
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 2 964 13 Tammikuu 2024 #48 ipa1970 sanoi: Rivien välistä itse ymmärsin että ei ymmärtänyt tätä koko painejuttua. Laajenna klikkaamalla Ja tämä on Myrrän ansiotako?
ipa1970 sanoi: Rivien välistä itse ymmärsin että ei ymmärtänyt tätä koko painejuttua. Laajenna klikkaamalla Ja tämä on Myrrän ansiotako?
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 365 13 Tammikuu 2024 #49 IhanJuniori sanoi: Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista Laajenna klikkaamalla Eiku lisää vaan, helpottaa tätä viime aikojen tuskaa
IhanJuniori sanoi: Päästäkää kaveri nyt näistä haastatteluista Laajenna klikkaamalla Eiku lisää vaan, helpottaa tätä viime aikojen tuskaa
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 477 13 Tammikuu 2024 #53 Eemeli Fucking Finland sanoi: Missä Osasto? Laajenna klikkaamalla Oot kuukauden etuajassa
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 2 964 13 Tammikuu 2024 #54 PUMPPU sanoi: Oot kuukauden etuajassa Laajenna klikkaamalla Ennen olin myöhässä, nyt etuajassa
Kyyberi Luottopelaaja Viestejä 1 736 13 Tammikuu 2024 #55 Tuntuu että Ilveksellä on todella paljon isompi lataus näihin vierasmatseihin
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 090 13 Tammikuu 2024 #57 Päkkilä pelannut nyt ekat vaihdot todella hyvin tossa ykkösessä. Toivottavasti työnteko palkitaan.
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 365 13 Tammikuu 2024 #58 Huh Lester mitä teet, meinas mennä kalsarit vaihtoon.
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 213 13 Tammikuu 2024 #59 Ruoka oli hyvää, mulla on hyvä fiilis ja me ei hävitä enää ikinä. Tästä alkaa hyvä jakso.
Kyyberi Luottopelaaja Viestejä 1 736 13 Tammikuu 2024 #60 Välillä mä vaan mietin miks Länkkäri on pakki