Nyt oli hyvä YV
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 22 Maaliskuu 2022 #103 Oikeasti toi Henrik on tuonut tuohon ylivoimaan merkittävästi älyä
GNR Vakiokokoonpanossa Viestejä 766 22 Maaliskuu 2022 #104 Joni Ikonen ja laukaukset suoraa syötöstä…
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 22 Maaliskuu 2022 #106 Nyt on unohtunut kyllä vetonappi kotiin useammaltakin pelaajalta. Sebok etunenässä. Sport on ihan surkea.
Nyt on unohtunut kyllä vetonappi kotiin useammaltakin pelaajalta. Sebok etunenässä. Sport on ihan surkea.
Seisomisurheilu Luottopelaaja Viestejä 2 440 22 Maaliskuu 2022 #107 Haapalalta todella hyviä syöttöjä mutta muiden tarvitsisi osua siihen lätkään
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 821 22 Maaliskuu 2022 #108 Melkosen bussin toi Sport lataa maalin eteen jos vähänkin saadaan pyöritystä...
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 091 22 Maaliskuu 2022 #110 Aihioita oli, mutta ratkaisevat syötöt aika hirveitä.
Qsis Vakiokokoonpanossa Viestejä 207 22 Maaliskuu 2022 #111 Nyt kyllä vähän epäilyttää, että onko oikeasti tullut ohjeistusta, ettei haittaisi, vaikka hävittäisiin. Ei kai sentään...
Nyt kyllä vähän epäilyttää, että onko oikeasti tullut ohjeistusta, ettei haittaisi, vaikka hävittäisiin. Ei kai sentään...
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 127 22 Maaliskuu 2022 #112 Onhan tolla Nikolishinilla ihan jäätävät kädet.
Janko Luottopelaaja Viestejä 5 879 22 Maaliskuu 2022 #113 Älkää nyt perkele menkö sitten tätä voittamaan. Kerhon kautta Jukureiden kaatoon, kelpaa mulle.
Cream Vakiokokoonpanossa Viestejä 734 22 Maaliskuu 2022 #114 Kyllähän vanhaa Niinimäki-fania miellyttää katsella Nikolišinin tekemistä.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 160 22 Maaliskuu 2022 #115 Blackwolf sanoi: Nyt on unohtunut kyllä vetonappi kotiin useammaltakin pelaajalta. Sebok etunenässä. Sport on ihan surkea. Laajenna klikkaamalla Ei tullut kyllä viivaltakaan yhtään vetoa. Ikonen yritti muttei osunut kiekkoon. Pörräämiseksi jäi kuten tämä eräkin.
Blackwolf sanoi: Nyt on unohtunut kyllä vetonappi kotiin useammaltakin pelaajalta. Sebok etunenässä. Sport on ihan surkea. Laajenna klikkaamalla Ei tullut kyllä viivaltakaan yhtään vetoa. Ikonen yritti muttei osunut kiekkoon. Pörräämiseksi jäi kuten tämä eräkin.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 821 22 Maaliskuu 2022 #116 Janko sanoi: Älkää nyt perkele menkö sitten tätä voittamaan. Kerhon kautta Jukureiden kaatoon, kelpaa mulle. Laajenna klikkaamalla Kyl mä mieluummin ottaisin Hifk/TPS:n kuin Jukurit...
Janko sanoi: Älkää nyt perkele menkö sitten tätä voittamaan. Kerhon kautta Jukureiden kaatoon, kelpaa mulle. Laajenna klikkaamalla Kyl mä mieluummin ottaisin Hifk/TPS:n kuin Jukurit...
Penkinlämmittäjä22 Luottopelaaja Viestejä 2 562 22 Maaliskuu 2022 #117 Janko sanoi: Älkää nyt perkele menkö sitten tätä voittamaan. Kerhon kautta Jukureiden kaatoon, kelpaa mulle. Laajenna klikkaamalla Edellyttää toki HPKlta pisteitä, muuten tulee vastaan Kärpät.
Janko sanoi: Älkää nyt perkele menkö sitten tätä voittamaan. Kerhon kautta Jukureiden kaatoon, kelpaa mulle. Laajenna klikkaamalla Edellyttää toki HPKlta pisteitä, muuten tulee vastaan Kärpät.
Neitikiekko Luottopelaaja Viestejä 1 165 22 Maaliskuu 2022 #118 Qsis sanoi: Nyt kyllä vähän epäilyttää, että onko oikeasti tullut ohjeistusta, ettei haittaisi, vaikka hävittäisiin. Ei kai sentään... Laajenna klikkaamalla Onhan noita runkosarjan voittoja taskut täynnä. Ihan sama tämmöiselle kestomenestyjälle!
Qsis sanoi: Nyt kyllä vähän epäilyttää, että onko oikeasti tullut ohjeistusta, ettei haittaisi, vaikka hävittäisiin. Ei kai sentään... Laajenna klikkaamalla Onhan noita runkosarjan voittoja taskut täynnä. Ihan sama tämmöiselle kestomenestyjälle!
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 22 Maaliskuu 2022 #120 Qsis sanoi: Nyt kyllä vähän epäilyttää, että onko oikeasti tullut ohjeistusta, ettei haittaisi, vaikka hävittäisiin. Ei kai sentään... Laajenna klikkaamalla En ihan ekan erän perusteella tällaisia linjauksia vetäisi.
Qsis sanoi: Nyt kyllä vähän epäilyttää, että onko oikeasti tullut ohjeistusta, ettei haittaisi, vaikka hävittäisiin. Ei kai sentään... Laajenna klikkaamalla En ihan ekan erän perusteella tällaisia linjauksia vetäisi.