Tulosveikkaus ja otteluseuranta Sport - Ilves 27.12.2025

Armalis torjuu 2-1 hyökkäyksen. Pavlatille olis mennyt.

Ykkösylivoima huomenta!

Pakko tykätä, kun eilisten keskustelujen jälkeen kehuja saaneet ne, jotka sen tänään ansaitsevat. HYVÄ MEIDÄN FOORUMI!
Kyllä ainakin itse pyrin antamaan posia sillon kun syytä ja samoin kritiikkiä. Ihan sama mitä aikasemmissa peleissä tapahtunut.

Eri asia sitten kun katsotaan esim koko kauden mitalla. Silloin haarukka on suurempi.

Se YV. …tin 16.

Sportilla yksi, tuloksena maali. Meillä vaikka kuinka monta, ei maalia sitten millään.

Kyllä ainakin itse pyrin antamaan posia sillon kun syytä ja samoin kritiikkiä. Ihan sama mitä aikasemmissa peleissä tapahtunut.

Eri asia sitten kun katsotaan esim koko kauden mitalla. Silloin haarukka on suurempi.
Joo, en mun viesti ollut suoraan sulle. Lainasin sitä vain, kun se oli lähimpänä :D . Yleisesti ottaen tänään on ollut hyvinkin positiivinen tunnelma.

Joo, en mun viesti ollut suoraan sulle. Lainasin sitä vain, kun se oli lähimpänä :D . Yleisesti ottaen tänään on ollut hyvinkin positiivinen tunnelma.
Voittamisella on yleensä sellainen reaktio täällä :D menee toki myös toistepäin jos/kun tappioita tulee.

Hitto kun olis mennyt.

Voittamisella on yleensä sellainen reaktio täällä :D menee toki myös toistepäin jos/kun tappioita tulee.
Se on totta kyllä. Kannattamiseen kuuluu tunteella eläminen ja hyväksyn sen kaikilta. Sorrun tuohon joukkueen haukkumiseen tappion hetkellä itsekin. mutta mun mielestä yksittäisten pelaajien dissaaminen on vaan raukkamaista.

Takaisin