S¡mon!!
Jakpot Luottopelaaja Viestejä 5 459 4 Marraskuu 2023 #122 Kylläpäs noita viivavippejä nyt menee omiin. Toki nytkin maskimies sai seistä maalivahdin edessä täysin yksin. Samoin kun viime pelissäkin.
Kylläpäs noita viivavippejä nyt menee omiin. Toki nytkin maskimies sai seistä maalivahdin edessä täysin yksin. Samoin kun viime pelissäkin.
Lippu liehuu näin Luottopelaaja Viestejä 1 398 4 Marraskuu 2023 #124 Stransky rohkeasti kaartaa jäätä
Raipen Lätty Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 2 482 4 Marraskuu 2023 #125 stranalla leppimäistä peli-iloa havaittavissa
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 4 Marraskuu 2023 #126 Jakpot sanoi: Kylläpäs noita viivavippejä nyt menee omiin. Toki nytkin maskimies sai seistä maalivahdin edessä täysin yksin. Samoin kun viime pelissäkin. Laajenna klikkaamalla Toisaalta siinä sai seistä koko kesän molarin edessä, ja samalla hetkellä kun Gunner katsoi oikealta vetoa se lähti ja tulikin vasemmalta.
Jakpot sanoi: Kylläpäs noita viivavippejä nyt menee omiin. Toki nytkin maskimies sai seistä maalivahdin edessä täysin yksin. Samoin kun viime pelissäkin. Laajenna klikkaamalla Toisaalta siinä sai seistä koko kesän molarin edessä, ja samalla hetkellä kun Gunner katsoi oikealta vetoa se lähti ja tulikin vasemmalta.
Forzarossoneri Vakiokokoonpanossa Viestejä 907 4 Marraskuu 2023 #127 Huomaattehan: Muillekin menee… näköjään.
Raipen Lätty Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 2 482 4 Marraskuu 2023 #128 joku saanu vietyä jonkun helvetin pillin katsomooD
Matoash Luottopelaaja Viestejä 4 806 4 Marraskuu 2023 #129 Hitto että mä vihaan noita pitkiä kiekkoja jotka heitetään vaikka ei oo minkäänlaista kiirettä keskialueella
Hitto että mä vihaan noita pitkiä kiekkoja jotka heitetään vaikka ei oo minkäänlaista kiirettä keskialueella
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 088 4 Marraskuu 2023 #130 Ykköspari näyttää tuolla omissa ihan juuri siltä mitä pelättiin.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 328 4 Marraskuu 2023 #132 Kyllä tämän kauden päätteeksi saa purkaa Pellin pahvin. On tuo aivan järkyttävän paska vaikka itse toivoin ihan muuta.
Kyllä tämän kauden päätteeksi saa purkaa Pellin pahvin. On tuo aivan järkyttävän paska vaikka itse toivoin ihan muuta.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 128 4 Marraskuu 2023 #133 Ollaan päästetty varmaan eniten tällä kaudella vastustajan pakkien viivavetoja sisään.
Jakpot Luottopelaaja Viestejä 5 459 4 Marraskuu 2023 #134 reiska sanoi: Toisaalta siinä sai seistä koko kesän molarin edessä, ja samalla hetkellä kun Gunner katsoi oikealta vetoa se lähti ja tulikin vasemmalta. Laajenna klikkaamalla Ööh niin niin. Näinhän kirjoitinkin
reiska sanoi: Toisaalta siinä sai seistä koko kesän molarin edessä, ja samalla hetkellä kun Gunner katsoi oikealta vetoa se lähti ja tulikin vasemmalta. Laajenna klikkaamalla Ööh niin niin. Näinhän kirjoitinkin
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 088 4 Marraskuu 2023 #135 Ei voisi sanoa että pelattaisiin huonosti hyökkäyspäässä, ollaan saatu ihan hyvin paikkoja tähän ekaan kymppiin. Enemmän pelottaa sekoilu tuolla omissa.
Ei voisi sanoa että pelattaisiin huonosti hyökkäyspäässä, ollaan saatu ihan hyvin paikkoja tähän ekaan kymppiin. Enemmän pelottaa sekoilu tuolla omissa.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 810 4 Marraskuu 2023 #137 Mä olen Vesa Toskala ja mä tiedän, miten Hervannan valtaväylällä kuuluu ajaa.
IlvesYkköseksi Vakiokokoonpanossa Viestejä 493 4 Marraskuu 2023 #138 Pitkiä kiekkoja ei tänää vihelletä
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 478 4 Marraskuu 2023 #139 Öö väittäisin, että spora kulmassa rikottiin äsken rajummin, mitä Palve alussa
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 213 4 Marraskuu 2023 #140 Ekat kaksi minuuttia missasin, kun formulat venyi pitkäksi. Alku ilmeisesti surullinen, mutta mitä itse nähnyt oikeen hyvää peliä.
Ekat kaksi minuuttia missasin, kun formulat venyi pitkäksi. Alku ilmeisesti surullinen, mutta mitä itse nähnyt oikeen hyvää peliä.