Se nyt oli enemmänkin vitsi. Uskomattoman huonosti on ilves taas onnistunut peliin valmistatumisessa.Ei herranjumala.... Uskomatonta panikointia.
Myrrän vika? Oletko koskaan pelannut itse kilpaurheilua? Loppu viimein vastuu on pelaajilla. Myrrä varmasti pystyy jotakin tehdä, mutta eihän hän yksilöiden valmistautumiseen pysty vaikuttamaan. Heistä itsestään lähtee tekeminen.On se nyt vittu kumma ettei Jokke saa tota jengiä hereille heti alusta saakka. Mitä helvettiä siellä taas sekoillaan?
Ei herranjumala.... Uskomatonta panikointia.
Tämähän ei kyllä pidä täysin paikkaansa, vaan kyllähän valmennuksella tuohon on ihan äärimmäisen suuri merkitys. Eivät nuo kaiken maailman Suikkaset olisi ikinä valmennushommissa pärjänneet jos sillä henkisellä pumppaamisella ei olisi merkitystä.Myrrän vika? Oletko koskaan pelannut itse kilpaurheilua? Loppu viimein vastuu on pelaajilla. Myrrä varmasti pystyy jotakin tehdä, mutta eihän hän yksilöiden valmistautumiseen pysty vaikuttamaan. Heistä itsestään lähtee tekeminen.
Selvä, en lähde väittämään vastaan. Oman liigauran nähneenä tämän väitteen perustin.Tämähän ei kyllä pidä täysin paikkaansa, vaan kyllähän valmennuksella tuohon on ihan äärimmäisen suuri merkitys. Eivät nuo kaiken maailman Suikkaset olisi ikinä valmennushommissa pärjänneet jos sillä henkisellä pumppaamisella ei olisi merkitystä.
Naurettavaa osoitella myrrää. Pelataan yhdellä sentterillä .Myrrän vika? Oletko koskaan pelannut itse kilpaurheilua? Loppu viimein vastuu on pelaajilla. Myrrä varmasti pystyy jotakin tehdä, mutta eihän hän yksilöiden valmistautumiseen pysty vaikuttamaan. Heistä itsestään lähtee tekeminen.