Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Harkkapeli, mutta... tuo yv on saatava toimimaan jo tällä kaudella. Ja ilman Haapalaakin.
Ainakin on monta kertaa kuultu, että Nalli on isokokoinen pelaaja.Langhaimer ja kuzman... Tsiisus tota selostajaurpoa, eikä yhtään Tapparamielisyys paista läpi.
Nää on niin hauskoja… jos ilves voittaa niin niin selvät merkit kauteen, muuten ei kiinnostaItseä ei kyllä oikein jaksa kiinnostaa tämmöiset höntsät, vaikka Tappara voittaisi 9-1. Ei ihan välttämättä äijillä lähde vielä elokuun 12. päivä.
Luet yhden nimimerkin tekstiä nyt.. oot niin hauska. Ei varmasti edusta koko foorumin mielipidettä tuo, mutta itse samoilla linjoilla.Nää on niin hauskoja… jos ilves voittaa niin niin selvät merkit kauteen, muuten ei kiinnosta
Harkkapeli, mutta... tuo yv on saatava toimimaan jo tällä kaudella. Ja ilman Haapalaakin.
Jos joku viittis laittaa aamulehren sivuille linkkiä mistä löytyy peliin linkki kun ei löyry kun jypsin pelin linkkejä 3kpl..
Juurikin tältä kyseiseltä sivulta löytyy vaan 3 linkkiä hpk jyppi peliin..Tampere Cup huipentui Tapparan ja HPK:n väliseen finaaliin – katso koko turnauksen tallenteet ja maalikoosteet
Perinteisessä jääkiekon Tampere Cupissa pelasivat tänä vuonna Ilveksen ja Tapparan lisäksi HPK ja JYP. Aamulehti näytti turnauksen kaikki ottelut selostettuina tässä artikkelissa. Pelit kuvattiin monikameratuotantona. Ottelutallenteet ovat katsottavissa tässä jutussa.www.aamulehti.fi
Itse en ole huomannut Lehterää kertaakaan jäällä.Lehterä näyttää kyllä selkeästi mikä ero on huippusentterillä verrattuna "tasaiseen nelikkoon".
Juurikin tältä kyseiseltä sivulta löytyy vaan 3 linkkiä hpk jyppi peliin..
Taattua kärkiosaamista näistä poissaolijoista edustaa Haapala. Muut on enemmän sitä tasaisuutta tai potentiaali -osastoa.Tapparan peli näyttää kyl hyvältä. Ilves ei saa kyl mitään hyökkäyspäässä aikaiseksi. Tuulola, Haapala, Ruokonen yms tuohon niin uskon kyllä että hyvää tästä kaudesta on odotettavissa. Tikka on ollu pirun hyvä.
No pärkkele! Kiitos kun autoit tyhmää.Minulla näkyy peli
katso liitettä 2890