En ota kantaa vihellykseen, mutta onneksi Tapparan yv on paska.
Neitikiekko Luottopelaaja Viestejä 1 214 16 Syyskuu 2021 #161 En ota kantaa vihellykseen, mutta onneksi Tapparan yv on paska.
Urho Kaleva Kekkonen Luottopelaaja Viestejä 1 980 16 Syyskuu 2021 #162 Fleda sanoi: Johansson ei vielä tienny että tässä hommassa ei oo väliä osuuko maila naamaan vai ei, kun toinen saa sen siltä näyttämään. Laajenna klikkaamalla Vastustajahan on tehnyt maalinkin vain tuulettamalla näissä peleissä. Tämä jäähy oli pienempi virhe.
Fleda sanoi: Johansson ei vielä tienny että tässä hommassa ei oo väliä osuuko maila naamaan vai ei, kun toinen saa sen siltä näyttämään. Laajenna klikkaamalla Vastustajahan on tehnyt maalinkin vain tuulettamalla näissä peleissä. Tämä jäähy oli pienempi virhe.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 884 16 Syyskuu 2021 #163 Joona vähä skarpannu. Nyt taas se "jerelehtinen" mihin oon tykästynyt.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 878 16 Syyskuu 2021 #166 Tappara sai myllyä päälle noista ylivoimista, nyt on hyvä paikka iskeä vastahyökkäyksestä.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 979 16 Syyskuu 2021 #167 Urho Kaleva Kekkonen sanoi: Vastustajahan on tehnyt maalinkin vain tuulettamalla näissä peleissä. Tämä jäähy oli pienempi virhe. Laajenna klikkaamalla Juu ei se mulle tullu yllätyksenä, nauratti vaan Simonin ilme. Tappara vei Vikmania siinä kaks kertaa kun pässiä narussa.
Urho Kaleva Kekkonen sanoi: Vastustajahan on tehnyt maalinkin vain tuulettamalla näissä peleissä. Tämä jäähy oli pienempi virhe. Laajenna klikkaamalla Juu ei se mulle tullu yllätyksenä, nauratti vaan Simonin ilme. Tappara vei Vikmania siinä kaks kertaa kun pässiä narussa.
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 15 021 16 Syyskuu 2021 #168 Syö miestä vaan tommonen, ku linkoo ja ohjelma ei pääty
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 818 16 Syyskuu 2021 #169 jurgen sanoi: Syö miestä vaan tommonen, ku linkoo ja ohjelma ei pääty Laajenna klikkaamalla Tuleepa ainakin kuivaa!
jurgen sanoi: Syö miestä vaan tommonen, ku linkoo ja ohjelma ei pääty Laajenna klikkaamalla Tuleepa ainakin kuivaa!
Rouhija Luottopelaaja Viestejä 6 871 16 Syyskuu 2021 #170 Kyllähän tässä kerjätään oikein tasoitusta.
TaikuriLuttinen Luottopelaaja Viestejä 4 544 16 Syyskuu 2021 #176 Tuo oli vastustajan mailasta kiinni pitäminen mutta toisin päin vihellettiin Salmelalle koukkaaminen