Poikkaria naamaan? Mitä vittua.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 091 17 Marraskuu 2023 #561 Poikkaria naamaan? Mitä vittua.
Jäähykuningas18 Luottopelaaja Viestejä 5 661 17 Marraskuu 2023 #566 oowee sanoi: Pointtini ni on se, että pelin tunnelmaa voi ehkä yleisellä tasolla arvostella jos haluaa mutta maalin jälkeen keskittyminen päädyn reaktioihin on pahimman laatuista itselleen valehtelemista. Niin ja olen hallissa. Kyllä ainakin itse viihdyn Laajenna klikkaamalla Maalin jälkeenhän nuo vasta ääntä tuolla pitävät. Kun me oltiin johdossa niin oli kumman hiljaista.
oowee sanoi: Pointtini ni on se, että pelin tunnelmaa voi ehkä yleisellä tasolla arvostella jos haluaa mutta maalin jälkeen keskittyminen päädyn reaktioihin on pahimman laatuista itselleen valehtelemista. Niin ja olen hallissa. Kyllä ainakin itse viihdyn Laajenna klikkaamalla Maalin jälkeenhän nuo vasta ääntä tuolla pitävät. Kun me oltiin johdossa niin oli kumman hiljaista.
38 Special Luottopelaaja Viestejä 1 837 17 Marraskuu 2023 #567 El Reino sanoi: On ollut ehkä taktinen virhe ottaa tähän peliin kaikki viime viikolla maaotteluita pelanneet pelaajat. Laajenna klikkaamalla Onhan siellä naapurillakin tukku majumiehiä kehissä.
El Reino sanoi: On ollut ehkä taktinen virhe ottaa tähän peliin kaikki viime viikolla maaotteluita pelanneet pelaajat. Laajenna klikkaamalla Onhan siellä naapurillakin tukku majumiehiä kehissä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 17 Marraskuu 2023 #569 Taululle sitten.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 091 17 Marraskuu 2023 #575 Mitä helvettiä tämä Kemiläinen duunailee?
Hyrrä Luottopelaaja Viestejä 1 828 17 Marraskuu 2023 #580 maali tähän ja gunnari hoitaa sitten rankkarit meille