• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tulosveikkaus ja otteluseuranta Tappara - Ilves 25.4.2026 | 5. Välierä

Status
Viestiketju on suljettu.
Eihän tää kausi ja kevät mitään muuta tämän asian kanssa. Itse 80-luvulla syntyneenä oon miettinyt tätä mielekkyys-kysymystä jo hyvin pitkään.
Mutta mitäs muuta teet? Jos ei mitään muuta, niin mää puren hammasta ja en anna yhdellekään mouholle töissä, naapurissa tai S-marketin kassalla syytä päästä sanomaan, että selkäranka ei kestä. Mieluummin ikuisesti ilman mestaruutta Ilveksen kanssa, kuin ilman Ilvestä tai mouhojen 20 mestaruutta!
Totta sitä mouhojen aukomista saa kuunnella aina ja on viimeinen seura mitä pystyisi ikinä kannattamaan. Olen myös käynyt yhdessä Tapparan pelissä ja on tylsin tapahtuma missä olen ollut ja Ilveksen ottelu tapahtuma ja fanit aivan mahtavia.

Mestaruus kaatuu Kaltoon ja hänen yv-peliinsä
Päävastuussa siitä on kuitenkin päävalmentaja. Hänen hommansa on katsoa päältä, pyytää tarvittaessa erikoistilannevalmentajaa tekemään muutoksia, tai peräti vaihtaa erikoistilannevalmentajaa, jos ei kerta kaikkiaan lähde.

Nää pudotuspelit on niin pienen marginaalin pelejä, että hämmentää kyllä suunnattomasti, miksi erikoistilannepelaamiseen on suhtauduttu niin hirveän suurella välinpitämättömyydellä koko kauden ajan. Satoa niitetään nyt.

Voiko Koskelalta/Ilvekseltä hakea korvauksia, jos aiheuttavat minulle vatsahaavan ja alkoholismin.

En kestä tätä selvinpäin.

Lopettakaa kaikki turha lässytys ja haukkuminen. Joku rikki joku sitä tätä.. kyl ipa viän tulee! Kaikki tääl haukutaa mut ei o liigas helppo pärjätä niinku on pärjätty.. kärsivällisyyttä ja sitähän iteltä ei löydy mut kattokaa nii noustaan tästä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin