Ilves puolustaa TODELLA hyvin.
Rocko Luottopelaaja Viestejä 1 078 26 Tammikuu 2024 #462 Paatelainen sanoi: Oli kyllä vuoden tuomarisuoritus tuon virvelisarja Palveen kainaloon, joka taas jäi viheltämättä. Tätähän se sitten pudotuspeleissäkin on. Vain kampit ja korkeat mailat vihelletään. Laajenna klikkaamalla Ja ruumiit!
Paatelainen sanoi: Oli kyllä vuoden tuomarisuoritus tuon virvelisarja Palveen kainaloon, joka taas jäi viheltämättä. Tätähän se sitten pudotuspeleissäkin on. Vain kampit ja korkeat mailat vihelletään. Laajenna klikkaamalla Ja ruumiit!
Pettymys Vakiokokoonpanossa Viestejä 126 26 Tammikuu 2024 #463 Simma sanoi: Ihan pihalla tapahtumista. Miksi Virtanen on pelannut vain 3 min? Laajenna klikkaamalla Kampitti vastustajan ja loukkaantui itse
Simma sanoi: Ihan pihalla tapahtumista. Miksi Virtanen on pelannut vain 3 min? Laajenna klikkaamalla Kampitti vastustajan ja loukkaantui itse
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 365 26 Tammikuu 2024 #464 Pelaakohan naapuri tänään alivoimaa kertaakaan.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Viestejä 2 965 26 Tammikuu 2024 #465 Palveessakin kaksin käsin kiinni. Ei mitään
Simma Luottopelaaja Viestejä 1 295 26 Tammikuu 2024 #466 Pettymys sanoi: Kampitti vastustajan ja loukkaantui itse Laajenna klikkaamalla Ei jumalauta... vaan Virtanen jutut...
Pettymys sanoi: Kampitti vastustajan ja loukkaantui itse Laajenna klikkaamalla Ei jumalauta... vaan Virtanen jutut...
LuikuriTattinen Luottopelaaja Viestejä 3 595 26 Tammikuu 2024 #467 Nyt sitten ei anneta tasotusta erän loppuun, kiitos.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 809 26 Tammikuu 2024 #478 SEU-LAN-KO! SEU-LAN-KO! Tähän mieheen voi luottaa.