Tulosveikkaus ja otteluseuranta Tappara - Ilves 27.1.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Joskus tasaisilla joukkueilla menee ottelut näin. Toinen vaihtoehto on se 60min miekkailu, jossa ei tapahdu mitään. Nyt ote vaihtuu vuorotellen.
Ilveksellä ei kyllä ole pahemmin ollut otetta, vaikkakin oltu tehokkaita Aika mankelissa koko ajan. Heljangon lahjat täytyisi nyt hyödyntää ja pitää peli omissa tassuissa.

jurgen

Tähtipelaaja
Tapparan yksilöt ovat vahvempia kuin Ilveksen vastaavat tai ainakin siltä se näyttää. Muutama, jotka pärjäävät hyvin ovat Westerlund ja Ikonen. Jotenkin löysää yksilötasolla.

Soho

Tähtipelaaja
Tapparan yksilöt ovat vahvempia kuin Ilveksen vastaavat tai ainakin siltä se näyttää. Muutama, jotka pärjäävät hyvin ovat Westerlund ja Ikonen. Jotenkin löysää yksilötasolla.

Nyman, Sebök ja Tikka ovat tänään pärjänneet hyvin. Mutta muitakin laitureita tarvittaisiin talkoisiin. Nyman on kuitenkin meidän junnu.

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Mä ite veikkaan että isompi ero on av.n pelaamisessa, siinä on mun mielestä tappara edellä
Tapparan aktiivinen av on ainakin meikäläiseen tehnyt vaikutuksen jo pidempään vaikkei prosentit kovin erikoiset olekaan. Vastustaja saa mun mielestä liian helpolla myllyn pyörimään, tila ja aika rohkeammin vaan pois.

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Mutta kyllä olis pitäny 3-0 tai 4-1 tilanteessa jatkaa vahvaa hyökkäyspeliä. Nyt tehtiin ite tämä ilta vaikeaksi, eikä lankku näytä olevan ihan omalla tasollaan

Paatelainen

Luottopelaaja
Nyt olisi 20 minuuttia näytön paikkaa. Ei voida vaan ottaa vastaan erää ja toivoa ettei helise. Nyt omaa hyökkäyspeliä eikä yhtä ainuttakaan jäähyä enää, alivoimamme on aivan liian passiivista Tapparalle. Iso ongelma tuo nelosketju, joka on liian nyt liian hidas ja kankea tähän peliin ja varmasti myös tuleviin pudotuspeleihin. Samoin tuossa kamppailemissa tarvisi taas löytää vielä yksi vaihde.

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Kyllä on sykkeet taas pilvissä..

Status
Viestiketju on suljettu.