Dominaattori
Luottopelaaja
Oishan Masin voinu ihan vaan nepata sen kiekon keskialueelle. Mutta voiko kaveria syyttää, että päätti kokeilla Heljankolle? Sen verran sillä aina pomppii
"Epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin"
Neutraalit kommentaattorit...
Ikoselle kuuluis syöttöpiste myös toiseen maaliin.
Lähinnä veikkaan, että penkillä pahoiteltu paskaa syöttöä. Konna viritteli jo suoraan syötöstä laukaustaan, mutta jäi aika pahasti taakse syöttö.Toivottavasti toi av tilanne ei tule Konnalle pahasti uniin.
Saravo on hommassaan viime kausina ollut liigan paras myös omasta mielestä”Virta tulee siihen lyömään mailaa väliin, ja siitä se sitten epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin.” Saravo puhui siis Virran näkökulmasta ja vaikea tuota on siitä paremmin kuvailla. Itse olen kyllä pitänyt Saravosta kommentaattorina...
Tostahan olis pitänyt kääntää vielä rystylle ja nostaa yläpeltiin. Ei vetää logoon, no en voi mitää jos konnalla ei mun harrastesarja käsiä.Lähinnä veikkaan, että penkillä pahoiteltu paskaa syöttöä. Konna viritteli jo suoraan syötöstä laukaustaan, mutta jäi aika pahasti taakse syöttö.
Jep, koska tahansa kuuntelen ennemmin Waheebia ja Saravoa kuin omille jutuilleen nauravaa kaksikkoa Alkio - Vallin. Alkio toki yksin toimii ihan ok, mutta Vallinin kanssa se itse peli usein unohtuu oman "erinomaisuuden" keskellä.”Virta tulee siihen lyömään mailaa väliin, ja siitä se sitten epäonnisesti nousee sinne yläpeltiin.” Saravo puhui siis Virran näkökulmasta ja vaikea tuota on siitä paremmin kuvailla. Itse olen kyllä pitänyt Saravosta kommentaattorina ja pitänyt kaveria aika neutraalina kehuu myös todella usein Ilvestä, ja taisi lipsahtaa muutama vuosi sitten SaiPaa vastaan säälisarjan kolmannessa pelissä ”Jes!” lähetykseen Ilveksen maalin jälkeen. Ei todellakaan mitään Ari Vallinmaista kitinää paikallispeleissä.
Jep, koska tahansa kuuntelen ennemmin Waheebia ja Saravoa kuin omille jutuilleen nauravaa kaksikkoa Alkio - Vallin. Alkio toki yksin toimii ihan ok, mutta Vallinin kanssa se itse peli usein unohtuu oman "erinomaisuuden" keskellä.
Eipäs hassutella. Kaikki postiivinen on Pendon ansiota ja virheet Myrrän perintöä.En tiedä onko Raipen, vai Myrrän, vai Ojasen ansiota tuo AV, mutta se on loistavaa.
Ja mikä hienoa,poikittaissyöttöpaikat pelataan hienosti pois sijoittumisellaEn tiedä onko Raipen, vai Myrrän, vai Ojasen ansiota tuo AV, mutta se on loistavaa. Yhtaikaa aktiivista ja rauhallista. Hyökkääjät pelaavat todella uhrautuvasti, mutta eivät hötkyile ja pelaa itseään ulos. Samalla nelikon etäisyydet ovat aivan loistavat kokoajan.
Heti Lehterän jälkeen!Lancasteri viivapelaajien aatelia, aina sanonu.