Tulosveikkaus ja otteluseuranta Tappara - Ilves 7.3.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

Karpalovodka

Rivipelaaja
Mä rakastan merikiveä, ylivoima on ihanaa❣️❣️❣️❣️

Arska

Vakiokokoonpanossa
Nyt kun ollaan rauhoituttu Meskasen ihanuudesta niin onko kellään tietoa mistä se toinen jäähy tossa tuli?

Blackwolf

Luottopelaaja
Aihan hiton tärkeät osumat, kiitos Ville. Samalla nollattiin huono minuutti, ja umpisurkea alivoima.

Tappara on todella paljon pelillisesti Ilvestä jäljessä, eikä tuota voi millään tavalla kääntää mihinkään suuntaan.

Ilveksen haaste on hyökkäyspään taidon puute. O’Learyn ketjussa itse sentteri, sekä laiturit ovat kyllä ihan liigan pohjasakkaa hyökkäyssuuntaan. Björkqvist näistä erottuu superhuonona.
Harmittavasti Baun ja Kosin viereen ei ole parempaa pelaajaa, nämä pelaavat loistavasti.

Muuten ei vaadittaisi kuin tehokkaampaa viimeistelyä.

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Mä en nyt vieläkään tajua, että miten tässä pelissä tuli tuo käytöskakkonen kun kalpapelissä siitä tuli se kymppi?!

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Pelin kuvaan täysin ansaittu tasatilanne, olisi meinaan pikkasen kiehunut jos tämä pelillisesti Ipalta hieno erä vedetään yhdellä tilanteella aivan pöntöstä alas.

Nyt Hölö loppupeliksi se tabletti ja huutovoluumi pienemmälle. Keskitytään itse asiaan ja siihen että saadaan joukkue pelaaamaan illan paras erä.

Hieno ylivoima Meseltä ja maalintekijä sieltä nosti taas päätänsä!

Status
Viestiketju on suljettu.