Kolme läpiajoa, kolme maalia, tehokasta Tepsiltä.
Okafani Luottopelaaja Viestejä 1 045 10 Huhtikuu 2022 #641 Kolme läpiajoa, kolme maalia, tehokasta Tepsiltä.
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 1 959 10 Huhtikuu 2022 #642 Raipen lämäri sanoi: Pitäisköhän nyt vaikka Myrrän lehdistötilaisuudessa nostaa esiin noi tepsin rottailut, mistä ei vihelletä ollenkaan Laajenna klikkaamalla Pitäiskö sen verran kaivaa noista oman joukkueen lampaista munia esiin, että rottailtaisiin vähän myös itse?
Raipen lämäri sanoi: Pitäisköhän nyt vaikka Myrrän lehdistötilaisuudessa nostaa esiin noi tepsin rottailut, mistä ei vihelletä ollenkaan Laajenna klikkaamalla Pitäiskö sen verran kaivaa noista oman joukkueen lampaista munia esiin, että rottailtaisiin vähän myös itse?
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 1 888 10 Huhtikuu 2022 #643 Lodjur sanoi: Pitäiskö sen verran kaivaa noista oman joukkueen lampaista munia esiin, että rottailtaisiin vähän myös itse? Laajenna klikkaamalla Kyllä varmaan kannattaisi kun kerran tuomarit sen sallii
Lodjur sanoi: Pitäiskö sen verran kaivaa noista oman joukkueen lampaista munia esiin, että rottailtaisiin vähän myös itse? Laajenna klikkaamalla Kyllä varmaan kannattaisi kun kerran tuomarit sen sallii
Ilveksenmiäs Tähtipelaaja Viestejä 14 801 10 Huhtikuu 2022 #644 Ei se että häviää, mutta kun on noin surkea. Suoraan keskeltä läpi ja maali ja moneen kertaan.. Nyt on kyllä ison palaverin paikka.
Ei se että häviää, mutta kun on noin surkea. Suoraan keskeltä läpi ja maali ja moneen kertaan.. Nyt on kyllä ison palaverin paikka.
Pas Vakiokokoonpanossa Viestejä 604 10 Huhtikuu 2022 #645 Olihan surkeaa tekemistä kerrakseen. Tarvittais Haapala ja Sebök hyökkäykseen ja Lööffin poika pommittamaan Pyyhtiä ja Nurmi seinälle muutamaan kertaan...
Olihan surkeaa tekemistä kerrakseen. Tarvittais Haapala ja Sebök hyökkäykseen ja Lööffin poika pommittamaan Pyyhtiä ja Nurmi seinälle muutamaan kertaan...