Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No karmeassa otteluruuhkassa taas levännyttä jengiä vastaan matsi.Edelleenkään se että joku toinen joukkue on joskus on aloittanut paskasti, mutta lopettanut hyvin ei tuo Ilvekselle yhtään pistettä. Vai meinaatteko että Tapparassa ollaan nyt huolestuneena kun on voitettu kaikki pelit?
On mahdollista, että Ilves pelaakin keväällä lennokkaasti ja voittaa kaikki, mutta tämä että tänään ja eilen pelataan näin surkeasti ei todellakaan tarkoita sitä, että nyt voidaan sitten pankista nostaa maaleja ja pisteitä myöhemmin kun nämä on läpsytelty jyrän alla.
Jos jos jos.
Ei me voiteta millään kaikkia 60 peliä.
No karmeassa otteluruuhkassa taas levännyttä jengiä vastaan matsi.
Ei tässä nyt suuria ongelmia ole. Miehet väsyneitä ja rosteri kapea. Tuolta se näyttää.
Jep. Odotan Tillulta myös toimia ja äkkiä.Eilen ei ollut levännyttä jengiä vastassa ja samanlailla pyllistettiin kuin tänäänkin. Ihan itse ollaan kapea rosteri hankittu, itse olen koko ajan huutanut lisää leveyttä.
Eikä mikään takaa että keväällä tahti on sen kovempi kun nyt. Sekin on jos jos josJos jos jos.
Ei me voiteta millään kaikkia 60 peliä.
Niin oli. Yllättäen ei edes kakkosta tuosta. Liiga, tuomarit ja Turku.Aivan numeroihin toi taklaus tuli Masinia, siinä oli Tepsi jampalla kaikki aika ottaa tehoja pois taklauksesta, mutta veti täysillä numeroihin.
Olihan toi yrityskin niin kuin olisi puolivaloilla laukonut.Ei vaan onnistu SaVi mistään.