HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 020 25 Lokakuu 2024 #401 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 294 25 Lokakuu 2024 #402 Miks meillä on joku nättinen ylivoimalla. Mitä helvettiä.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 220 25 Lokakuu 2024 #403 Saatiin me ylivoimalla pitkä kiekko sentään
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 281 25 Lokakuu 2024 #404 Ei menny kuin 58 sekuntia saada kiekko siniviivan yli. Ja heti pois ja vedetään pitkä.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 621 25 Lokakuu 2024 #405 Gazda on ollut sen loukkaantumisen jälkeen aivan surkea.
Tesoman kyttyräselkä Vakiokokoonpanossa Viestejä 502 25 Lokakuu 2024 #407 Enää muisto vain liigan paras yv
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 204 25 Lokakuu 2024 #409 Vittu mitä paskaa, nämä saavat vielä rahaa tästä.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 474 25 Lokakuu 2024 #413 Meklari sanoi: Miks meillä on joku nättinen ylivoimalla. Mitä helvettiä. Laajenna klikkaamalla Miten meillä on joku Nättinen joukkueessa?
Meklari sanoi: Miks meillä on joku nättinen ylivoimalla. Mitä helvettiä. Laajenna klikkaamalla Miten meillä on joku Nättinen joukkueessa?
Anttis Luottopelaaja Viestejä 2 781 25 Lokakuu 2024 #415 Meklari sanoi: Ei meillä tällästä pelillistä lamaa ollut ikinä Pendon aikana ainakaan. Tää on paskin Ilves mitä mä oon nähnyt. Ainakin sen suhteen, että mitään potentiaalia en edes näe tuossa nipussa. Laajenna klikkaamalla Käsittämättömän paskasti koottu joukkue! Pidin täysin selvänä, että näillä resursseilla korvataan lähteneet. Paskan marjat!
Meklari sanoi: Ei meillä tällästä pelillistä lamaa ollut ikinä Pendon aikana ainakaan. Tää on paskin Ilves mitä mä oon nähnyt. Ainakin sen suhteen, että mitään potentiaalia en edes näe tuossa nipussa. Laajenna klikkaamalla Käsittämättömän paskasti koottu joukkue! Pidin täysin selvänä, että näillä resursseilla korvataan lähteneet. Paskan marjat!
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 294 25 Lokakuu 2024 #416 Meklari sanoi: Miks meillä on joku nättinen ylivoimalla. Mitä helvettiä. Laajenna klikkaamalla Tää toinen yv koostumus on ainakin täyttä kunmelia.
Meklari sanoi: Miks meillä on joku nättinen ylivoimalla. Mitä helvettiä. Laajenna klikkaamalla Tää toinen yv koostumus on ainakin täyttä kunmelia.
Lippu liehuu näin Luottopelaaja Viestejä 1 420 25 Lokakuu 2024 #418 Oikein lusikalla syötetään mahdollisuutta kaventaa, mutta eihän nää saa sitä edes hyökkäysalueelle
kiitoköökki Vakiokokoonpanossa Viestejä 195 25 Lokakuu 2024 #419 Varmaa fanien vika kun pelissä ei oo mitää järkeä ja me vaaditaan liikaa.. Valmentajan hymy hyytyy?
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 854 25 Lokakuu 2024 #420 Tulee ihan Tuomas Virkkunen tästä selostajahermannista mieleen, tai siis sellainen halpa wannabe-kopiosellainen.
Tulee ihan Tuomas Virkkunen tästä selostajahermannista mieleen, tai siis sellainen halpa wannabe-kopiosellainen.