Ylipelaa tilanteita kyllä. Ihan kuin ei tietäisi, missä se maali onTaas domino teki ihme liikkeitä. Meinas etukulma aueta

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylipelaa tilanteita kyllä. Ihan kuin ei tietäisi, missä se maali onTaas domino teki ihme liikkeitä. Meinas etukulma aueta
Älä helvetissä lähde sinne, yli kympin aski. Laita livevetoon se kymppi Ilveksen voitolle mieluummin.Oon ollu 8v polttamatta röökiä, mutta taidan hakea kioskilta askin.
Juu eihän toi maali Pavlatin piikkiin mene.Vaikka Pavlat ei ole itseäni vakuuttanut, niin pakko sen verran antaa maalista armoa, että melkoinen oli liikkuva maski juuri kun veto lähti.
Katsoin ihan samaa.Taas domino teki ihme liikkeitä. Meinas etukulma aueta
Yksinkertaisesti: Älä.Oon ollu 8v polttamatta röökiä, mutta taidan hakea kioskilta askin.
Hyvä mokke osaa kyllä kurkkia, vaikka joku pelaaja tulis vähän eteen.Näytti siltä, että Latvala teki täydellisen screenin Pavlatille.
Tais kunto piikki olla harjoitus peleissä. Nyt palattu tuttuun turvalliseen molari projektit konseptiin.Kaksi tsekkiläistä imuria eivät ainakaan lisää joukkueen itseluottamusta.
Aina samalla tavalla vituillaan tuolla Turussa. Aina ollutOnko toi kameran paikka jotenkin erikoinen vai sulaako mun aivot muuten vaan?