Joo nyt sais olla kyllä jo vihanenkin. Ihan ihmeellistä surffaamistaHölö vois vetää tässä kohtaa hymyn pyllyyn ja ottaa hieman tosta tunteesta myös kiinni mitä muut valmentajat näyttävät.
Pitkästä aikaa? Joka kausi sama juttu, kun Ilves sattuu pari peliä putkeen häviämään.Tää on oikeasti pitkästä aikaa outoa, kun joutuu käsittelemään Ilvestä altavastaajana. (Joka peliin)
Savinaisen kiukuttelua on katseltua vaikka kuinka ja paljon. Hauskoja nämä päästä keksitys vertaukset mouhoihin, ei siinä.
Ilves häviäisi mestisporukoillekin tällä hetkellä. Tauko tulee tarpeeseen.Maaottelutauko tulee hyvään saumaan. Ensi viikolla tuskin lisäpisteitä on luvassa.
Älä nyt siirtele maalitolppia.Juu, Savinainen on lähetetty ottamaan Stranskystä ja Mäntykivestä mallia kuinka joukkueen eteen pelataan ja ennen kaikkea mitkä on ne pienet voittavat asiat, joilla joukkueen ahdinko käännetään (samaan aikaan Stransky ui selkää keskiympyrässä).
Viimeiset 10.erää, kaksi tehtyä. Ei riitä pojat, ei riitä.
Rauno vaihteeksi puolustamassa Meskasta ja moittimassa Könöstä
Matsin jälkeen kehumaan sitten taas kuinka oli hyvä niissä pienissä asioissa.
Tämä. Jengi on yhtäkkiä aivan hengetön. Kunhan vähän surffaillaan ja jokainen takaisku pistää miehet ihan polvilleen.Ilveksen pelin taso on kerhopelin tavoin jotenkin täysin vaatimustasotonta. Käydään pelaan vaihdot alta pois ja ns. ei olla yhtään sisässä siinä itse pelissä. Kuka herättää, kapteenisto vai koutsit?
Ei meillä tällästä pelillistä lamaa ollut ikinä Pendon aikana ainakaan. Tää on paskin Ilves mitä mä oon nähnyt. Ainakin sen suhteen, että mitään potentiaalia en edes näe tuossa nipussa.Pitkästä aikaa? Joka kausi sama juttu, kun Ilves sattuu pari peliä putkeen häviämään.
Pitkästä aikaa itsestä tuntuu siltä, että ollaan altavastaajia jossain vitun Turuissa..Pitkästä aikaa? Joka kausi sama juttu, kun Ilves sattuu pari peliä putkeen häviämään.
Nättinen on yks paskimpia hankintoja ikinä.Ja voi vaan kuvitella mitä sille maksetaan!Sekaisin on perusasiat. Maalivahtipeli ja muutenkin. Aina kun omiin mennään saa vastustajan hyvän paikan. Hyökkäyspäässä ei mitään järkeä. Ilman Johanssonia ei oltaisi edes päästy maalille. Muuten häneltäkin todella ylimielistä peliä.
Erityistarkkailussa Nättinen. Aina, kun kiekko kääntyy omiin niin näyttää, että mies olisi ollut yli 10min jäällä.
On tämä kyllä taas savotta, vastustajan ei tarvitse kun ylittää sininen niin omissa soi. Tuo PAPP pistää itkemään verta ja ihmettelen ettei siihen ole saatu mitään järkeä tässä nyt kolmeen peliin. Maaleja menee omiin ihan perkeleesti.
Ja sit tuo oma kiekollinen pelaaminen....huhheijaa
Tänäänkin jotain lisäarvoa kiekolliseen pelaamiseen tuovat voi laskea yhden käden sormilla, ristus sentään että on "puukätistä" touhua.
Ilveksen pelin taso on kerhopelin tavoin jotenkin täysin vaatimustasotonta. Käydään pelaan vaihdot alta pois ja ns. ei olla yhtään sisässä siinä itse pelissä. Kuka herättää, kapteenisto vai koutsit?