Keltavihreä
Luottopelaaja
Aivan kammottavan paskaa peliä. Huolestuttavan paskaa. Yksi kauden paskimmista eristä.
Huolestuttavinta tuossa oli se, että paitsi nopeissa tilanteissa, syötöt meni monesti ohi myös, vaikka oli aikaa katsoa (tai ainakin olisi ollut).Ylivoimassa eivät pelaajat ole ihan samalla pelikirjan sivulla, kun puolet syötöistä aivan eri paikkaan, mihin vastaanottaja odottaa
Turun vettä ei voi juoda kun Auran pullosta.Ehkä toi ruskea jää vaan vaikuttaa mittasuhteisiin. Tarviikin taas viikonloppuna käydä mökillä kuseksimassa Huittisissa Suomen turkuun lähtevään vesirööriin. Kaikkea hyvää vaan sinne
Menikö osa lattialle, kun Ilves tasoitti?Kävi työtapaturma, olin vessassa kun Tepsi teki maalin. En ehtinyt laittaa ääntä pois telkkarista ja jouduin kuunteleen tuon hunajata-lällättelyn.
Ehkä toi ruskea jää vaan vaikuttaa mittasuhteisiin. Tarviikin taas viikonloppuna käydä mökillä kuseksimassa Huittisissa Suomen turkuun lähtevään vesirööriin. Kaikkea hyvää vaan sinne
Selostaja hiukka pihalla.
TPSllä taisi olla seitsemän äijää kentällä
Kävi työtapaturma, olin vessassa kun Tepsi teki maalin. En ehtinyt laittaa ääntä pois telkkarista ja jouduin kuunteleen tuon hunajata-lällättelyn.
En tiä, välillä formulaoskarilta tulee aika tiukkaakin analyysiä.
mm Ilveksen kohmelo yv:ssa ja aloitusten kehnous huomioitu.
Se eturauhanenMää oon missanut enemmän kuin puolet maaleista viimeisen 10 vuoden aikana vessakäyntien takia (lätkässä ja futiksessa). Kaikista synkimpinä hetkinä vaimokin sanoo, että menes nyt sinne vessaan ja kyllä se tästä taas