Tulosveikkaus ja otteluseurnanta Ilves - Jukurit 25.10.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika karua, että Jukurien fanarissa enemmän porukkaa kuin Ilveksen päädyssä. Myös lapsi kohtuullisen vähän, olisiko aika vähän freesata tapahtumaa? (Toimisto voi laittaa YVtä, mulla olis montakin ideaa)

Heikosti kaiken kaikkiaan myynyt peli. Taaperrus näkyy näemmä.

Aika karua, että Jukurien fanarissa enemmän porukkaa kuin Ilveksen päädyssä. Myös lapsi kohtuullisen vähän, olisiko aika vähän freesata tapahtumaa? (Toimisto voi laittaa YVtä, mulla olis montakin ideaa)

Älä viitsi, roikut täällä niin paljon että ihan varmasti kyllä tiedät Osaston olevan Oulunkylässä futismatsissa.

Nytkö siis näkyy yleisömäärässä se Tampere cupin paikallispelin kokoonpano mistä vähän aika sitten vaahtosit ja et (tapasi mukaan) viitsinyt/ehtinyt jatkaa siitä keskustelua kun sinulle vastasin?

Eikö Jake pitänyt palkita Opan sijasta? :D Hassua.

Älä viitsi, roikut täällä niin paljon että ihan varmasti kyllä tiedät Osaston olevan Oulunkylässä futismatsissa.
Tottakai tiedän, ei ollut se pointti. Vaan se että kotipelissä Mikkelin Jukureilla on enemmän sakkia päädyssään ja jopa isommat ne kuuluisat liput. Lähinnä harmittelin asiaa. Monet voi olla ainoassa pelissään. Toivottavasti saadaan aikaan edes kohtuullinen tunnelma.

Siähän on komeasti porukkaa vieraspäädyssä.

Ottiko tuo kimmokkeen pelaajasta edessä vai räpylästä ennen kuin osui ylärimaan?

Muuttiko suuntaa matkalla? En oikein nähnyt tilannetta.

Huhhuh. Vapaasti pääsi vetämään, mutta onneksi mailaa tuli väliin.

Saas nähä kuinka monta kertaa Mertsi puhuu vielä tosta jukureitten 17-vuotiaasta pelaajasta

Ratinen ollut kuukauden vierumäellä? Millä harhautuksella ja sai vielä kohotettua!

Ratinen luistelee ja laukoo!

Ratin illan huippuhetki.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin