Ja siitä eka veto maaliin.
TaikuriLuttinen Luottopelaaja Viestejä 4 431 1 Lokakuu 2024 #62 TaikuriLuttinen sanoi: Laukaukset 8-0 Helppo ilta tulossa Pavlatille. Laajenna klikkaamalla Ja näin.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 1 526 1 Lokakuu 2024 #63 TaikuriLuttinen sanoi: Laukaukset 8-0 Helppo ilta tulossa Pavlatille. Laajenna klikkaamalla älä nuolase ennen ku tipahdat
TaikuriLuttinen sanoi: Laukaukset 8-0 Helppo ilta tulossa Pavlatille. Laajenna klikkaamalla älä nuolase ennen ku tipahdat
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 474 1 Lokakuu 2024 #64 Nonni -arvattavissa oli ja sitten peli kireäksi.
Tampere Maple Leafs Vakiokokoonpanossa Viestejä 437 1 Lokakuu 2024 #66 Voisko tää joskus torjua jotain
tggmn Vakiokokoonpanossa Viestejä 712 1 Lokakuu 2024 #67 tggmn sanoi: Perus 1 - 2 kohta ku ei maistu 2 - 0 maali mistään Laajenna klikkaamalla Höh, ei oo kivaa aina olla oikeassa, vaikka se toinen vielä puuttuu.
tggmn sanoi: Perus 1 - 2 kohta ku ei maistu 2 - 0 maali mistään Laajenna klikkaamalla Höh, ei oo kivaa aina olla oikeassa, vaikka se toinen vielä puuttuu.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 622 1 Lokakuu 2024 #68 Vähän samalla tavalla taisi Sport tehdä SaiPaa vastaan. Aivan jyrän alla ja silti roikkuvat mukana.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 182 1 Lokakuu 2024 #69 Joukkue dominoi pl. Pavlat ei ihan muiden tasolla. Yllättäneet myös käsi pystyyn että Latvala ottaa miinuksen.
Joukkue dominoi pl. Pavlat ei ihan muiden tasolla. Yllättäneet myös käsi pystyyn että Latvala ottaa miinuksen.
Rystykäyttö Vakiokokoonpanossa Viestejä 368 1 Lokakuu 2024 #70 Ei saatana. Ei olis yhtään vääryys, että tää ois 4-0.
TaikuriLuttinen Luottopelaaja Viestejä 4 431 1 Lokakuu 2024 #71 Postipate sanoi: älä nuolase ennen ku tipahdat Laajenna klikkaamalla Tätä mä vähän tuossa hainkin.
oowee Vakiokokoonpanossa Viestejä 681 1 Lokakuu 2024 #72 Tampere Maple Leafs sanoi: Voisko tää joskus torjua jotain Laajenna klikkaamalla Näitkö mistä se ohjattiin? Mä näin
Tampere Maple Leafs sanoi: Voisko tää joskus torjua jotain Laajenna klikkaamalla Näitkö mistä se ohjattiin? Mä näin
tggmn Vakiokokoonpanossa Viestejä 712 1 Lokakuu 2024 #73 Tampere Maple Leafs sanoi: Voisko tää joskus torjua jotain Laajenna klikkaamalla Eiks se ollu ohjuri
Tampere Maple Leafs Vakiokokoonpanossa Viestejä 437 1 Lokakuu 2024 #74 oowee sanoi: Näitkö mistä se ohjattiin? Mä näin Laajenna klikkaamalla tggmn sanoi: Eiks se ollu ohjuri Laajenna klikkaamalla Suoraan näytti menevän ja Hanzl:lle myös merkattiin.
oowee sanoi: Näitkö mistä se ohjattiin? Mä näin Laajenna klikkaamalla tggmn sanoi: Eiks se ollu ohjuri Laajenna klikkaamalla Suoraan näytti menevän ja Hanzl:lle myös merkattiin.
oowee Vakiokokoonpanossa Viestejä 681 1 Lokakuu 2024 #76 Tampere Maple Leafs sanoi: Suoraan näytti menevän ja Hanzl:lle myös merkattiin. Laajenna klikkaamalla Ei mennyt. Ku istuu suoraan takana niin näkee ihan ok. Kuulu tähän jopa se kun osui mailaan
Tampere Maple Leafs sanoi: Suoraan näytti menevän ja Hanzl:lle myös merkattiin. Laajenna klikkaamalla Ei mennyt. Ku istuu suoraan takana niin näkee ihan ok. Kuulu tähän jopa se kun osui mailaan
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 1 888 1 Lokakuu 2024 #77 Rystykäyttö sanoi: Ei saatana. Ei olis yhtään vääryys, että tää ois 4-0. Laajenna klikkaamalla Eikä olis myös vääryys jos oltais sportille muutaman jäähynkin viheltänyt
Rystykäyttö sanoi: Ei saatana. Ei olis yhtään vääryys, että tää ois 4-0. Laajenna klikkaamalla Eikä olis myös vääryys jos oltais sportille muutaman jäähynkin viheltänyt
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 295 1 Lokakuu 2024 #78 Maskia oli, mutta ei yllätä että eka veto meni.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 182 1 Lokakuu 2024 #79 Mun kelkka on kääntynyt nyt jo siihen että Lööke on ykkösen paras pelaaja parin pelin otannalla.