Vs: Tuomas Huhtanen
Topi sanoi:
Mahtavaa journalismia Jatkoajassa:
Ilves hankki konkarihyökkääjän
Mistä lähtien 25-vuotias on ollut konkari? Mies on vasta tulossa parhaaseen pelaajaikäänsä. No eihän Jatkoajankaan toimittajilta voi muuta odottaa kuin Ilvekseen tulevien pelaajien aliarviointia. Tervetuloa vaan Tuomas. Näytä meille ja kaikille epäilijöille että olet jotakin muuta kuin konkari!
En minä tuota minään aliarviointina näe, vaan epäonnistuneena sanavalintana. Huhtasella on kuitenkin jo 280 liigpeliä kasssa, eli kokemusta kyllä on, vaikka iän puolesta ei tosiaan voi puhua konkarista. Noin yleensä muuten jännä huomata, että joku kokee konkarin negatiiviseksi luonnehdinnaksi. Minun mielestäni se kertoo vain iästä ja kokemuksesta, ei muusta.
Mitä itse siirtoon tulee, niin kyllähän Huhtasen ominaisuuksiensa puolesta pitäisi sopia hyvin alempien kenttien energialaiturin rooliin. Kokoakin on riittävästi. Palkkakaan tuskin hirmuinen voi olla, koska tänä vuonna liigapaikkaa ei aluksi auennut, vaan joutui hakemaan vauhtia Mestiksestä. Näkyypä tehneen parhalla liigaakaudellaan 10 maalia, joten aivan avuton ei pitäisi olla hyökkäyssuuntaankaan, vaikka suurimmiksi puutteiksi pelisilmä ja maalipaikkojen hyödyntäminen mainitaankin.