Robert ja Nollakulma sanoi:- 2/3 yleisötavoitteesta jo saavutettu. Tarkoittanee että koko viikonlopulle pitäisi saada vielä noin 7000 lippua myytyä.
HeGe41 sanoi:Robert ja Nollakulma sanoi:- 2/3 yleisötavoitteesta jo saavutettu. Tarkoittanee että koko viikonlopulle pitäisi saada vielä noin 7000 lippua myytyä.
Tämä tullee siis onnistumaan. Erittäin hyvä asia monessakin mielessä.
Itse ostin kolme lippua Tappara-peliin ja neljä lippua IFK-peliin. Avovaimo vanhempineen kannattavat Tapparaa, joten saavat mennä keskenään. Vältytään sukuriidoilta. Itse jään vahtimaan penskaa. Lauantaina otetaankin isolla kädellä. Aamusta Koulukadulle höntsäämään ja siitä päivä alkaakin kivasti rakentua.
sämpylä sanoi:HeGe41 sanoi:Robert ja Nollakulma sanoi:- 2/3 yleisötavoitteesta jo saavutettu. Tarkoittanee että koko viikonlopulle pitäisi saada vielä noin 7000 lippua myytyä.
Tämä tullee siis onnistumaan. Erittäin hyvä asia monessakin mielessä.
Itse ostin kolme lippua Tappara-peliin ja neljä lippua IFK-peliin. Avovaimo vanhempineen kannattavat Tapparaa, joten saavat mennä keskenään. Vältytään sukuriidoilta. Itse jään vahtimaan penskaa. Lauantaina otetaankin isolla kädellä. Aamusta Koulukadulle höntsäämään ja siitä päivä alkaakin kivasti rakentua.
Kai hommasit liput muijalle ja appivanhemmille ees Ilves katsomoon?
hokki sanoi:Sääennuste näyttää hyvältä toivotaan parasta, tuo myytyjen lippujen määrä on edelleen pieni, jo pari viikkoa sitten jossain mainittiin 16000 myytyä lippua ja tämän päivän Aamulehden mukaan myyty on noin 14000, mikä on totuus?
sämpylä sanoi:Jos tapahtuma ei tuota, ketkähän sit haukutaan?
Teme-74 sanoi:Jatkoajassa Eikka86 kirjottaa:
"Positiivista on VIP paikkojen myynnin onnistuminen perjantain osalta, toki iso osa rahoista menee Kissanmaankadulle."
Ööööh, eli mitenkäs toi noin menee,jos menee ?
Ymmärrän kyllä että Tappara ja IFK saa kait osansa, mutta Tapparalle iso osa?.
HeGe41 sanoi:Teme-74 sanoi:Jatkoajassa Eikka86 kirjottaa:
"Positiivista on VIP paikkojen myynnin onnistuminen perjantain osalta, toki iso osa rahoista menee Kissanmaankadulle."
Ööööh, eli mitenkäs toi noin menee,jos menee ?
Ymmärrän kyllä että Tappara ja IFK saa kait osansa, mutta Tapparalle iso osa?.
Ko. nimimerkki on osoittanut tietävänsä yhtään mistään noin mitään. Iisisti nyt.
hokki sanoi:Kyllähän Eikka paljon kirjoittelee tuolla Jatkoajassa, tietääkin välillä
Pyrstönuha sanoi:Kyllähän jo nyt on nähtävissä, että Ulkojäät tapahtumasta on tulossa täysin poikkeuksellinen jääkiekkotapahtuma ja ainakin itse olen erittäin ylpeä siitä, että Ilves on tämän takana ja kaikki näyttää sujuvan aikataulussa! Tarkoitushan on toki mennä katsomaan jääkiekkoa ja mielellään voittavaa kiekkoa, mutta kyllä pelkkää tapahtuman tunnelmaa ja ainutlaatuisuutta kannattaa lähteä aistimaan ja antaa kaikki tuki Ilvekselle.
Toivottavasti saadan ennen Ulkojäitä vielä muutama lippukauppaa boostaava sopimusuutinen ja Ilves Share pääsisi päivittämään tilannetta omistusjärjestelyiden suhteen. Tuskin maltan odottaa!
Ei näy Kerästä (vielä ainakaan), mutta kyllä sitä 5 lippua jo perjantaille tuli hankittua. Sää näyttäisi suosivan, mainonta parantunut jne. Lauantain liput vielä hankkimatta. Katsotaan sitä Keräs-/vahvistuskerrointa siihen määrään sit. Hyvät fiilikset kyllä tapahtumasta. Pari voittoa alle vielä toiveissa (niin ja jos uusia fanipaitoja kerkeäis tuleen..).Kolibri#16 sanoi:7+ lippua lähtee ostoon heti, kun Keränen julkaistaan. Jos jää julkaisematta, niin lippumäärä jää todennäköisesti kahteen valitettavasti