En ymmärrä cis-sukupuolisten heterojen intoa joka välissä seksualisoida lapsia. Alakouluiässä ystävyyssuhteet poikien kanssa katkesi aina ennen pitkään, kun ei ne jaksaneet kuunnella vanhemmiltaan sitä raivostuttavaa päänaukomista, että mitä sille sun morsiamelles kuuluu. Ite olin lähinnä hämmentynyt, kun en ymmärtänyt että miksi tässä nyt höpötetään jostain naimisiinmenosta, kun ite aattelin lähinnä pelata Nintendoa kaverin kanssa. Sit nää samat ihmiset on ulisemassa päät punaisina, että jättäkää lapset rauhaan önnönnö. Jätä ite, saatanan ämpäri.