Vaasan Sport

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei pitäisi enää pärjääminen jäädä hyökkäyksestä kiinni Sportilla. Ainakin itselläni osuu syyttävä sormi valmennukseen, jos eivät ole 10:n joukossa
Itse en usko että Riston johdolla saavat sen kummempaa menestystä. Kunniakas ura ja varmasti hieno seuramies mutta vuonna 2023 ei kovinkaan hyvä päävalmentaja. Ei ole ollut enää muutamaan vuoteen. Kaikkea hyvää Ristolle silti.

Pok

Tähtipelaaja
Kovalla kädellä Sport panostaa. Saa nähdä mitä sieltäkin sitten talouspuolelta paljastuu, jos tällä kertaa roikkuvat viime metreille asti pleijaritaistelussa ja luu jää lopulta käteen. Viime kaudellahan valitsivat tyhjennysmyynnit kun vielä oli jonkinlaisia mahdollisuuksia playoffeihin.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Ilmeisesti usein on mennyt niin, että Sport on notkahtanut marraskuussa. Ainakin tänä vuonna ihan paikkansa pitänyt. Lokakuun jälkeen 12 ottelua ja kolme voittoa.

Kyllä tuosta materiaalista enemmän olisi saatavissa irti. Eilisen koosteen perusteella Sport toki myllyttänyt, mutta Vehviläinen seissyt lähes päällään.

Aika paljon tuntuvat tälläkin kaudella olevan Holmströmin ykkösnyrkin varassa, vaikka vähän sieltä taustatukea muiltakin ruotsalaisilta on tullut. Eikä Svobodakaan viime aikoina ainakaan tilastojen valossa ole maalilla loistanut.

Vähän luulen ettei siellä Dufvaa olla kuitenkaan ulostamassa, ettei uraa päätetä potkuihin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ilmeisesti usein on mennyt niin, että Sport on notkahtanut marraskuussa. Ainakin tänä vuonna ihan paikkansa pitänyt. Lokakuun jälkeen 12 ottelua ja kolme voittoa.

Kyllä tuosta materiaalista enemmän olisi saatavissa irti. Eilisen koosteen perusteella Sport toki myllyttänyt, mutta Vehviläinen seissyt lähes päällään.

Aika paljon tuntuvat tälläkin kaudella olevan Holmströmin ykkösnyrkin varassa, vaikka vähän sieltä taustatukea muiltakin ruotsalaisilta on tullut. Eikä Svobodakaan viime aikoina ainakaan tilastojen valossa ole maalilla loistanut.

Vähän luulen ettei siellä Dufvaa olla kuitenkaan ulostamassa, ettei uraa päätetä potkuihin.
Mun ymmärryksen mukaan jengiä ohjaa ja koutsaa jo apukoutsi Hahl. Dufva katselee isoja linjoja.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Sportilla tulee oleen taas karkkikauppa päivä ennen siirtorajaa. Ruotsiin varmaan suurin osaa menee, mutta tuo Löökek olisi kyllä kova vahvistus. Meskanen<->Lööke treidi?

Ei vaan mutta annetaan nyt Mesen vielä näyttää, kun pääsee kuntoon edes. Muutenkin tämä kaikki on aika kaukaa haettua vielä. Mutten silti usko Sportin playoffpaikkaan.

IhanJuniori

Junioripelaaja

WillieGunn

Luottopelaaja
Resursseihin nähden ulkkarihankinnat taas mennyt hyvin. Koska fanitkin on ollut hyviä (tänään ei nähty jurikaan), niin tavallaan toivoisin poffeihin pääsyä. "Parhaimmillaan" Duffa voisi selkeästi vahvemman vastustajan laittaa koville. MV-peli on niillä hyvä ja erikoistilannepeli. Sallivalla tuomerilinjalla sitä tillilihaa...

M22

Luottopelaaja
Resursseihin nähden ulkkarihankinnat taas mennyt hyvin. Koska fanitkin on ollut hyviä (tänään ei nähty jurikaan), niin tavallaan toivoisin poffeihin pääsyä. "Parhaimmillaan" Duffa voisi selkeästi vahvemman vastustajan laittaa koville. MV-peli on niillä hyvä ja erikoistilannepeli. Sallivalla tuomerilinjalla sitä tillilihaa...
Onko niiden MV-peli hyvää? Eihän prosentit kaikkea kerro, mutta Reijolalla ennen tätä iltaa 84 ja osia päälle. Svobodallakin kasilla alkava.
Meidän tällä palstalla paljon parjatut molarit sentään molemmat yli 90%.

WillieGunn

Luottopelaaja
Onko niiden MV-peli hyvää? Eihän prosentit kaikkea kerro, mutta Reijolalla ennen tätä iltaa 84 ja osia päälle. Svobodallakin kasilla alkava.
Meidän tällä palstalla paljon parjatut molarit sentään molemmat yli 90%.

Olen molemmilta varsin hyviä pelejä nähnyt. Reijolakin tänään oli todella hyvä.

M22

Luottopelaaja
Olen molemmilta varsin hyviä pelejä nähnyt. Reijolakin tänään oli todella hyvä.
Niin kuulemma, itse en tämän päiväistä nähnyt. Ja tarkoitus ei ollut haukkua heidän molareitaan, tämä vaan kertoo oikeastaan siitä, kuinka ylikriittisiä foorumilla välillä ollaan omia pelaajia kohtaan.