Neliykkönen
Rivipelaaja
Mistä lähtien näin avoimesti on politiikka kuulunut kiekkoon?
Mistä lähtien näin avoimesti on politiikka kuulunut kiekkoon?
Kehoitus äänestää on varmasti ihan hyväksyttävä, mutta selkeästi maksettu poliittinen mainos ei kuulu mihinkää urheiluun.On kyllä erittäin erikoista yhtä ehdokasta näin mainostaa. Toki yleinen kehotus äänestämiseen on kai ihan hyväksyttävissä.
Onhan Dufva tehnyt kyllä hienon uran ja on siinä syynsä miksi yli 900 peliä valmentanut Liigassakatso liitettä 7407Tyyliä ei voi ostaa. Hienoa, Ilves.
Onnekseen ehtivät vielä myymään pelaajia ennen kauden päättymistä. Ei varmaan tarvitse kauaa odotella ennenkuin luetaan ensimmäisten ruotsalaisten lähdöstä.Sportilla Hjalmarsson loppu runkosarjan pois ja Lööke vielä 2 viikkoa.
Menee vaikeaksi heillä.
Ipafanien lahjottama loppuunmyyty halli pelastaa sporttilaiset tyhjennysmyynneiltä. Olkaa hyvä Vaasa!Ylpeästi punavalkoinen, nyt taistellaan pudotuspelipaikasta
vaasansport.fi
Oikein karnevaalihenkinen tiedote kun ei aloiteta tyhjennysmyyntejä. Tää on mun Liiga!
Ylpeästi punavalkoinen, nyt taistellaan pudotuspelipaikasta
vaasansport.fi
Oikein karnevaalihenkinen tiedote kun ei aloiteta tyhjennysmyyntejä. Tää on mun Liiga!
Ylpeästi punavalkoinen, nyt taistellaan pudotuspelipaikasta
vaasansport.fi
Jaahas jaahas...Ylpeästi punavalkoinen, nyt taistellaan pudotuspelipaikasta
vaasansport.fi
Veikkaan enemmänkin sitä että Sportin sponsoreista olisi muutama iso taho lopettanut koko homman tukemisen, jos taas oltais koko joukkue tyhjennetty. Eiköhän vuoden tai parin päästä ole taas osakeanti pystyssä.Ipafanien lahjottama loppuunmyyty halli pelastaa sporttilaiset tyhjennysmyynneiltä. Olkaa hyvä Vaasa!
Jaahas jaahas...
Isot pahat agentit ja seurat kiusaa Sportia kun kyselevät pelaajien perään.
Mistäköhän agentit ja seurat ovat saaneet tälläisen käsityksen, että Sportista voisi irrota pelaajia tähän aikaan vuodesta.
Täydellinen mysteeri.
SM-liigan seurapomolta poikkeuksellinen ärähdys – esittää rajuja syytöksiä kiekkopiireistä: "Pelaajia on häiriköity suoraan"
Vaasan Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen taustoitti MTV Urheilulle Sportin päätöstä olla ryhtymättä loppukauden osalta tyhjennysmyynteihin. Hiltunen ärähti myös Sportia kohdanneesta ilmiöstä, jossa pelaaja-agentit ja muiden seurojen toimijat ovat lähestyneet suoraan Sportin pelaajia pyrkien...www.mtvuutiset.fi
Ja tämän puulaakin puheenjohtaja on Liigan hallituksen puheenjohtaja. Arvot ovat kohdillansa, jälleen kerran.asiaan liittyen yksi pelaaja-agentti kertoo tällaista Sportin norsunluutorniosaston toiminnasta...
katso liitettä 8170
Niin ja välillä asiat menee toisin päin..kiristetään lisää peliaikaa tai aletaan ehdottelemaan sopimuksen puruilla..kukaan ei koskaan hämmennä seläntakana,,asiaan liittyen yksi pelaaja-agentti kertoo tällaista Sportin norsunluutorniosaston toiminnasta...
katso liitettä 8170