Luikaus
Luottopelaaja
Minun kokoonpanosommitelmassa hänelle oltaisiin varattu rooli kakkos yv:stä viivamiehen paikalta.Karjalaisen ottaisin ehdottomasti Ilvekseen seiskapakiksi.
Minun kokoonpanosommitelmassa hänelle oltaisiin varattu rooli kakkos yv:stä viivamiehen paikalta.Karjalaisen ottaisin ehdottomasti Ilvekseen seiskapakiksi.
Olihan tää vitsi?Karjalaisen ottaisin ehdottomasti Ilvekseen seiskapakiksi.
No aika harvassa ne oli jotka Konnaa takaisin haaveili. Jos syy rehdisti yleisölle kerrottaisiin niin väitän kyllä että enemmistö olisi seuran johdon kanssa siinä kohtaa samaa mieltä.Itse kyllä luulen, että suuri yleisö ei olisi ymmärtänyt hyllytystä. Etenkään Tikan kohdalla kun taso ei playoffeissa ryyppäämisestä huolimatta mitenkään tippunut. Kyllähän aika moni olisi ollut ottamassa Konnaakin viime kaudella avosylin takaisin.
Karjalaisen ottaisin ehdottomasti Ilvekseen seiskapakiksi.
Jotenkin en usko että Janko tosissaan tuon kommentin kanssa oli. Sen verran fiksuja tänne kuitenkin kirjoittelee yleensä.Eli Latvala ulos ja Karjalainen tilalle. Olisi kyllä varsin idioottimainen vaihtokauppa.
Helppo vastaus on edari-tausta, mutta varmaan osittain vain puhdas tyhmyys ja välinpitämättömyys.Laittaa aina miettimään kun tässäkin pari suhteellisen kokenutta pelaajaa, että mikä on syynä tälläiseen toimintaan. Kuulostaa enemmän juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneen juniorijoukkueen pelireissulta
Ei ketään tarvitse ulos laittaa, siitä pitää viimeistään loukkaantumiset huolen.Eli Latvala ulos ja Karjalainen tilalle. Olisi kyllä varsin idioottimainen vaihtokauppa.
Ei ketään tarvitse ulos laittaa, siitä pitää viimeistään loukkaantumiset huolen.
Olin olin. Karjalainen on kuitenkin ihan kelvollinen puolustaja pelaamaan seiskapakin minuutteja sillon kun kokoonpanoon mahtuu ja samalla olisi pelote näille kaikenmaailman Otto Rauhaloille jotka yrittävät harrastaa päällekarkailua meidän ykköskentän jätkiä kohtaan.Jotenkin en usko että Janko tosissaan tuon kommentin kanssa oli. Sen verran fiksuja tänne kuitenkin kirjoittelee yleensä.
Ei se Karjalainen nyt joka matsissa olisi tietenkään kokoonpanossa vaan kuuluisi rotaatioon. Rautasen ja Soinin edelle Karjalaisen pistän helposti.No kuitenkin kiilaa papereissasi Latvalan, Rautasen ja Soinin edelle, eli tämä kolmikko on mielestäsi viltissä terveessä tilanteessa, jos täysin surkea Karjalainen on seiskapakkina.
Olin olin. Karjalainen on kuitenkin ihan kelvollinen puolustaja pelaamaan seiskapakin minuutteja sillon kun kokoonpanoon mahtuu ja samalla olisi pelote näille kaikenmaailman Otto Rauhaloille jotka yrittävät harrastaa päällekarkailua meidän ykköskentän jätkiä kohtaan.
Ei se Karjalainen nyt joka matsissa olisi tietenkään kokoonpanossa vaan kuuluisi rotaatioon. Rautasen ja Soinin edelle Karjalaisen pistän helposti.
Olkoon vaikka ysipakki hierarkiassa, mutta seiskapakin minuutteja ja roolia tuo varmaan pelaisi jos meidän pakistoon tulisi. Tämä siis silloin kun kaikki on terveenä eli ei kovinkaan usein.Äsken sanoit, että tulisi Ilvekseen seiskapakiksi (joka on Latvala), nyt siis lasketkin kasipakiksi.
Oman näkemykseni mukaan Karjalaisen taso on Mestis ja sieltä seuraava pelipaikka löytynee, jollei neronleimauksien ykkönen eli Hifki hommaa kaljoittelijoita kokoonpanoonsa. En todellakaan ottaisi Rautasen tai Soinin tilalle tätä puukätistä köntystä.
mua ei ainakaan kiinnosta paljonko pelaajat juo alkoholia, mikäli se ei näy tuloksessa. Juokoon vaikka joka päivä jos se ei vaikuta tasoon, siinä vaiheessa siitä tulee ongelma, kun taso alkaa pudota. Sehän Konnankin kohalla oli, että vaikee laittaa kaveria vilttii ku tilastoje valossa oli yks parhaista