Vs: Vakuutukset ja bisneskuviot
Ei tätä ketjua minunkaan mielestä tarvitse poistaa. Siellähän se on avausviestissä dokumenttina paskan jauhaminen. Kirjoittaja itse voi poistaa viestinsä, jos haluaa. Otin siitä kuitenkin kuvakaappauksen ja lähetin Ilveksen sähköpostiin. On ainakin siellä dokumentti tallessa.
Tässä on nyt käynnissä jonkin kuppikunnan nettihyökkäys Ilves-Hockeyta kohtaan. Jatkoajassakin on ollut aika vilkasta mustamaalaustoimintaa. Siellähän väitettiin, että Ilves-Hockey on maksanut liigaosakkeesta Liiga-Ilves ry:lle miljoonan tai toista ja ihmeteltiin mihin rahat ovat joutuneet.
Minulla oli karsintapelien tiimoilla viikolla mahdollisuus keskustella parin hallituksen jäsenen kanssa. Koska tuo kuvio askarrutti, niin kysäisin siitäkin. Kuulemma kyseessä on ollut ainoastaan kirjanpidollinen poisto, jonka yhteydessä ei ole liikkunut rahaa senttiäkään. Koko järjestely on tehty SM-liigan kanssa yhteistyössä niin, että se täytti kaikki SM-liigan vaatimukset, ehdot ja säännöt. Poisto oli alunperin 140 ke, mutta se nostettiin jossain vaiheessa 200 ke
on, koska yhtiön tulos sen salli ja jotta poistoaika saatiin lyhyemmäksi. Viimeisen kerran poisto rasitti tilinpäätöstä vuonna 2010.
Minulla ei ole mitään syytä epäillä tuota, koska hallituksessa on vankkaa osaamista niin osakeyhtiötoiminnasta kuin lakitietämyksestäkin ja uskon, että he kyllä tietävät asian oikean laidan.