Iksan Kalapuikot
Luottopelaaja
Joo näin se kuuluukin mennä tietenkin. Vielä salaa mielessäni toivon että Ilves julkistaa Raipen sopparin ja Niemelä oli vaan tornihuhu.Annan seuran tiedottaa kun sen aika on..luultavasti lähiaikoina..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo näin se kuuluukin mennä tietenkin. Vielä salaa mielessäni toivon että Ilves julkistaa Raipen sopparin ja Niemelä oli vaan tornihuhu.Annan seuran tiedottaa kun sen aika on..luultavasti lähiaikoina..
Raipen lisäksi muutama muukin ihan kova pelimies jäällä. Suomesta ja vähän muualtakin.
#23 Raimo Helminen. Omituista nähdä pelaavan tuollaisella numerolla. Onkohan vain annettu joku numero vai onko päässyt vaikuttamaan itse? 1+4 = 4+1 = 2+3 Tuollainen logiikka näyttäisi ainakin olevan.Raipen lisäksi muutama muukin ihan kova pelimies jäällä. Suomesta ja vähän muualtakin.
Harmillista on muuten myös se, ettei Summanen koskaan saanut nimeään tuohon kannuun, vaikka paljon ja hyvin pelasi Edmontonissa.#23 Raimo Helminen. Omituista nähdä pelaavan tuollaisella numerolla. Onkohan vain annettu joku numero vai onko päässyt vaikuttamaan itse? 1+4 = 4+1 = 2+3 Tuollainen logiikka näyttäisi ainakin olevan.
Raipelta aika ikos- ja suomimaista möyrimistä päädyssä tuossa ensimmäisessä maalissa, johon sai kakkossyötönkin.
Ja vaikka olisi saanutkin, niin luuletteko että Raipe Eurooppalaisena noviisina niin olisi siellä tehnyt.Kyllä se voi olla, ettei noviisi NHL:ssä 1980-luvulla paljon itse saanut pelinumeroon vaikuttaa.
Raipen lisäksi muutama muukin ihan kova pelimies jäällä. Suomesta ja vähän muualtakin.
Maestron kultainen touch. Ei muuta sanottavaa.Raipella alkanut Slovakiassa vahvasti. Viidestä ottelusta neljä voittoa. Joukkue on noussut kahdeksannelta sijalta viidenneksi.
Helmisellä taitaa olla päävalmentajana melkoinen voittoprosentti muutamalta viimeiseltä vuodelta.Raipella alkanut Slovakiassa vahvasti. Viidestä ottelusta neljä voittoa. Joukkue on noussut kahdeksannelta sijalta viidenneksi.