BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Turku osa 2 kuulemma ainakin yksi vaihtoehto.Ihmettelisin, jos ei siellä olisi muutamaa kilpailevaa tarjousta pöydässä. Hieno tilanne Maestrolle. Ansaittu.
Turku osa 2 kuulemma ainakin yksi vaihtoehto.Ihmettelisin, jos ei siellä olisi muutamaa kilpailevaa tarjousta pöydässä. Hieno tilanne Maestrolle. Ansaittu.
Itse luulen, että Raipe ei siihen paskaan toista kertaa itseään sotke.Turku osa 2 kuulemma ainakin yksi vaihtoehto.
Turku vai TPS?Itse luulen, että Raipe ei siihen paskaan toista kertaa itseään sotke.
Molemmat. Sama asiaTurku vai TPS?
Mää en kyl jaksais oottaa et kelpais jo Hölönkin tuomana poika kotiin…Tietysti Raipelle riitti yksi kausi, että tepes oli finaaleissa. Ymmärrän silti, että jos Raipe tulisi Ipaan valmentajaksi ja se jostain syystä kyykkäisi pahasti menisi laiva kapteenin kanssa syvälle pohjaan. Toisaalta olishan se kaikkein upeinta, että Raipe toisi pojan kotiin.
Raipea pilkattiin julkisesti Turun kiekkopiireissä, ei meinannut kelvata edes välikausivalmentajaksi. Raipe pisti ne pojat katumaan sanojaan ja nöyrtymään. Nyt Raipe voi nöyryyttää jatko-osan verran ja jättää tuon p***an oman onnensa nojaan.Jos vaihtoehdot on Lukko tai Tepes, toivottavasti tarttuu Saipan jatkopahviin.
Jos vaihtoehdot on Lukko tai Tepes, toivottavasti tarttuu Saipan jatkopahviin.
Toi olis kyllä helvetin paha.Kärpät laittaa Mäntymaan ulos ja Raipe menee pelastamaan yhden seuran taas, niinkuin Saipan
Mäntymaa lentää ihan juuri kohta huis vittuun ja oma veikkaus on K.Kivi. Eli apua tarvitaan ennen kuin Raipe on käytettävissä. Tietenkin Kivi voi olla laastaria tähän kauteen ja sitten...Kärpät laittaa Mäntymaan ulos ja Raipe menee pelastamaan yhden seuran taas, niinkuin Saipan
Entisille Ilveksen valmentajille on yllättävän paljon kysyntää. Hyvä näin.Mäntymaa lentää ihan juuri kohta huis vittuun ja oma veikkaus on K.Kivi. Eli apua tarvitaan ennen kuin Raipe on käytettävissä. Tietenkin Kivi voi olla laastaria tähän kauteen ja sitten...
Mä toivon ettei näin käy. Vähän tulee mieleen se kerta kun Kärpät palkkas Kai Suikkasen (joskus ~15v sitten). Suikkanen oli siihen aikaan kuuma nimi valmentajamarkkinoilla voitettuaan Tepeksen kanssa mestaruuden. Sekin mestaruus tuli semmosella kovan asenteen altavastaaja lätkällä. Tää tyyli ei sitten ihan toiminu Kärpissä, kun oli ns. kovempi ja taitavampi rosteri käytössä. Tommoselle Liigan kärkipään porukalle on huomattavasti vaikeampi myydä tommosta pelityyliä, kuin sellaiselle rosterille joka tietää olevansa Liigan häntäpäätä.Kärpät laittaa Mäntymaan ulos ja Raipe menee pelastamaan yhden seuran taas, niinkuin Saipan